Gå til innhold

noen erfaringer med vista transformation pack 6?

Anbefalte innlegg

har lest noen steder på nettet at tidligere versjoner inneholdt spyware, keylogger.. noen som har noen formening om dette? har også lest flere som har fått trøbbel med maskinene sine etter en liten stund. Har lagt inn dette på en laptop som det ikke er så farlig med, fungerer helt smerte fritt foreløpig.. men har lyst til å legge det inn på "hoved" laptopen også, men ble litt usikker når jeg leste gamle tilbakemeldinger hos pc world..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har brukt den selv, kjenner også flere som har brukt den, og ingen jeg vet om har hatt problemer med den heller.

Så det er bare og innstalere :thumbup:

8261502[/snapback]

Supert! er jo fint brukersnitt på det da.. venter litt med å installere ekte vista til det har kommet en servicepack... gidder ikke alle "barnesykdommene" som følger med.. typisk windows da, når di endelig har klart å gjøre en versjon stabil så slipper di en ny.. he he..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Kan hende dette er spurt om å svart på før, men jeg finner det ikke her noe sted etter å ha søka litt.. Men har dem fått til så enn får Flip 3D funksjonen i denne pakka? Eller er det kun det visuele den pakka her står for? Også den søke funksjonen som er i bunn på start.. Som erstatter blant annet "kjør".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...