Gå til innhold

Hvor lenge før jeg kan skifte telefon hos Tele2?


Anbefalte innlegg

Sitter med en 750i som synger på siste verset, og skal ha meg en ny telefon. Har veldig lyst på N95, men samtidig så må jeg ha en ny telefon de neste 14 dagene, så da tenkte jeg at jeg muligens skulle kjøpe meg en billig-telefon nå, og heller oppgradere til N95 om en måned eller to.

 

Jeg skal forøvrig ha Tele2 pga samlet regning.

 

Men har Tele2 noen regler på hvor lenge jeg må ha en telefon før jeg oppgraderer? Husker tilbake til når jeg kjøpte mine første NetCom telefoner, da mener jeg man måtte vente 6 mnd før man kunne bytte telefonen.

 

Har Tele2 noen lignende regler? Eller kan jeg kjøpe meg en 6300 nå til 1 kr og en N95 om 1-2 måneder uten problemer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitter med en 750i som synger på siste verset, og skal ha meg en ny telefon. Har veldig lyst på N95, men samtidig så må jeg ha en ny telefon de neste 14 dagene, så da tenkte jeg at jeg muligens skulle kjøpe meg en billig-telefon nå, og heller oppgradere til N95 om en måned eller to.

 

Jeg skal forøvrig ha Tele2 pga samlet regning.

 

Men har Tele2 noen regler på hvor lenge jeg må ha en telefon før jeg oppgraderer? Husker tilbake til når jeg kjøpte mine første NetCom telefoner, da mener jeg man måtte vente 6 mnd før man kunne bytte telefonen.

 

Har Tele2 noen lignende regler? Eller kan jeg kjøpe meg en 6300 nå til 1 kr og en N95 om 1-2 måneder uten problemer?

8254548[/snapback]

Om du kjøper rabattert telefon så trur eg nok du må belage deg på nokre mnds venting då det er 12 mnd binding, og forbrukerombudet har vel forbode operatørene å ha noko lengre enn 12 mnds binding for privatkunder.

Når det er mulig å oppgradere telefonen igjen med rabattert pris er eg usikker på men forvent 10-11 månader.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...