ketilgd Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg ser at de selger den til 499,- på psdata. Hadde en aopen 40x som gikk i stykker og vurderer å kjøpe denne samsungen istedet. Men så lurte jeg på om noen har noen erfaring med denne brenneren. Jeg finnner ikke ut om det er burn-proof på den, men regner med at det må være det. Men hvis dere vet noe så gi meg beskjed. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Første du kan gjøre er å slette noen av de MANGE postene du har laget. :smile: Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Den er sikkert bra men ville heller gått for en Asus 48*16*48 skjekk testene her på hw. Men gå på rediger og slett 2 av 3 like poster! Mvh,Stian Ps. Min 500 melding Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Den 2002-12-14 17:22, skrev Knuty:Første du kan gjøre er å slette noen av de MANGE postene du har laget. :smile: Fullstendig enig! Enhver burde vært pålagt å rydde opp i slikt, og om det ignoreres bør vel vedkommende stenges ute for en viss tid? Men det er vel opp til moderatorene å avgjøre. Bare som et hint.... Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Quote: Fullstendig enig! Enhver burde vært pålagt å rydde opp i slikt, og om det ignoreres bør vel vedkommende stenges ute for en viss tid?Men det er vel opp til moderatorene å avgjøre.Bare som et hint.... Joda.. Forsåvidt enig i at utestengelse for en viss tid kunne vært greit. Men.. Vi får vel tro dette er et engangstilfelle. :smile: Tilbake til brennern ja. Sikkert bra den. Har ikke prøvd den. Ville nok heller kjøpt fra f.eks. ASUS, eller LiteOn. Hørt mye bra om begge disse produsentene. Har selv en 40X Plextor, som jeg er VELDIG fornøyd med. Plextor er desverre relativt dyrt da. Men.. Har du penger til det, så gå for Plextor [ Denne Melding var redigert av: Knuty på 2002-12-14 17:40 ] Lenke til kommentar
drbass Skrevet 14. desember 2002 Del Skrevet 14. desember 2002 Jeg har kjøpt en slik en selv jeg. Tror den skal være bra. Det er vel egentlig ikke så stor forskjell på de forskjellige brennerne lenger heller. De fleste brenner uten feil. En brenner som er kul er den nye yamaha brenneren, hvis du ikke brenner cd`en fullt ut kan laseren på brenneren svi inn bilder på det ubrukte feltet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå