hemo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kjøpte hovudkort med åtta SATA-portar. Seks av desse sit samla og er merka med SATA1-6. Spelar det nokon rolle kva som vert kopla til kor? Eg skal kopla til dette i første omgang: 1 stk RAPTOR-disk 2 stk datadiskar (HD501LJ) 1 stk SATA-brennar Eg tenkte ikkje å rota med noko RAID-styr, for diskane bør kunne flyttast over i ein annan PC (enkeltvis), med alle data intakt. I manualen står det at dei raude er Master og for boot disk. Vidare står det at dei svarte (nummer 3 og 4) er Slave og til Data Disk. Ehh.. javel? Her er eit forslag: Bør eg kanskje gjer det anleis? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ser det er et ASUS kort, hvilken modell? Det pleier å være flere kontrollere, og man bør vite hvilken port som hører til hvilken kontroller. Kontroller som er integrert i chipset er som regel native ATA og trenger da ikke ekstra driver når man installerer Windows. Ekstra kontrollere kan slåes av og på i BIOS, og de kan stilles inn for RAID eller vanlig. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Det er Asus P5B Premium Vista som i følgje Komplett har: Intel ICH8R : Serial ATA-300 - kontakt(er): 6 x 7-pin seriell ATA - 6 Enhet(er) - RAID 0 / RAID 1 / RAID 10 / RAID 5 JMicron JMB363 : Serial ATA-300 - kontakt(er): 1 x 7-pin seriell ATA, 1 x 7-pin ekstern SATA - RAID 0 / RAID 1 / JBOD Dei seks dukkar opp i BIOS og eg har kopla ting opp som vist på bilete, no. Det ser ut til å fungera. Den eksterne, samt ein separat intern SATA-port er på eigen RAID-kontroller som har eigen BIOS. Eg tenkte ikkje å bruka nokon av dei, enno. SATA-DVD-brennaren trivs såfall på den svarte kontakten, der den både kan boota Vista-DVDen og brenna ting til meg :-) Endret 30. mars 2007 av hemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå