Gå til innhold

Kople ting til "rett" SATA-port?

hemo

Anbefalte innlegg

Kjøpte hovudkort med åtta SATA-portar. Seks av desse sit samla og er merka med SATA1-6. Spelar det nokon rolle kva som vert kopla til kor?

Eg skal kopla til dette i første omgang:

1 stk RAPTOR-disk

2 stk datadiskar (HD501LJ)

1 stk SATA-brennar

Eg tenkte ikkje å rota med noko RAID-styr, for diskane bør kunne flyttast over i ein annan PC (enkeltvis), med alle data intakt.

I manualen står det at dei raude er Master og for boot disk. Vidare står det at dei svarte (nummer 3 og 4) er Slave og til Data Disk. Ehh.. javel?

Her er eit forslag:

satadillbi8.png

Bør eg kanskje gjer det anleis?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser det er et ASUS kort, hvilken modell?

Det pleier å være flere kontrollere, og man bør vite hvilken port som hører til hvilken kontroller.

Kontroller som er integrert i chipset er som regel native ATA og trenger da ikke ekstra driver når man installerer Windows.

Ekstra kontrollere kan slåes av og på i BIOS, og de kan stilles inn for RAID eller vanlig.

Lenke til kommentar

Det er Asus P5B Premium Vista som i følgje Komplett har:

Intel ICH8R : Serial ATA-300 - kontakt(er): 6 x 7-pin seriell ATA - 6 Enhet(er) - RAID 0 / RAID 1 / RAID 10 / RAID 5

JMicron JMB363 : Serial ATA-300 - kontakt(er): 1 x 7-pin seriell ATA, 1 x 7-pin ekstern SATA - RAID 0 / RAID 1 / JBOD

Dei seks dukkar opp i BIOS og eg har kopla ting opp som vist på bilete, no. Det ser ut til å fungera.

Den eksterne, samt ein separat intern SATA-port er på eigen RAID-kontroller som har eigen BIOS. Eg tenkte ikkje å bruka nokon av dei, enno.

SATA-DVD-brennaren trivs såfall på den svarte kontakten, der den både kan boota Vista-DVDen og brenna ting til meg :-)

Endret av hemo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...