jop91 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hei! for en stund siden fikk jeg virus på pcen som ødelagte en fil i mappen "system 32" . Når jeg logger in kommer det feil melding om at maskinen ikke finner den manglene filen . Er det mulig å få tak i en ny fil? Endret 27. mars 2007 av jop91 Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hei! for en stund siden fikk jeg virus på pcen som ødelagte en fil i mappen "system 32" . Når jeg logger in kommer det feil melding om at maskinen ikke finner den manglene filen . Er det mulig å få tak i en ny fil? 8254262[/snapback] Kommer litt ann på filen... litt mer info hadde ikke gjort noe. Veldig ofte kan du enten laste ned selve fila fra nettet (søk etter den på google), eller så kan du få fatt i den fra OS cd'en din... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dersom du har fått virus som har begynnt å tafse på filene i System32-mappa, kan dette være et godt påskudd for å formatere og reinstallere Windows. Dette tar knapt en time, og da sparer du deg selv for mye frustrasjon. Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Dersom du har fått virus som har begynnt å tafse på filene i System32-mappa, kan dette være et godt påskudd for å formatere og reinstallere Windows. Dette tar knapt en time, og da sparer du deg selv for mye frustrasjon. 8256154[/snapback] Hvordan formaterer man? har aldri gjort det før Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Informasjon om hvilken windows du bruker, og hvilken maskin du har (fredigbyggd: merke, modell? Selvbyggd: navn på hovedkort?), gjør det mye enklere for oss å hjelpe. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Edit: Glem det så ikke at du kunne starte windows Xp. Endret 28. mars 2007 av Thorsen Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Informasjon om hvilken windows du bruker, og hvilken maskin du har (fredigbyggd: merke, modell? Selvbyggd: navn på hovedkort?), gjør det mye enklere for oss å hjelpe. 8258752[/snapback] Dell dimension 3000 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Klikk Start -> kjør Skriv: sfc /scannow (mellomrom mellom sfc og / ) Du trenger antakelig WinXP cd'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå