Gå til innhold

Fotballmanager -hvilket er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Det er neppe noen andre som er verdt å ta en titt på. De er i tilfelle 10 ganger dårligere.

Jøss, det var litt av noen fordommer du hadde der, Tor-Steinar. Rimelig usakelig å si at hvis det finnes noen så er de 10 ganger dårligere...

Spilte for noen år siden noe som het Premiership Manager, eller noe i den dur, og det var ikke så dårlig. Kanskje dette finnes i en nyere versjon?

Lenke til kommentar

Det er vel en kjensgjerning at Championship Manager er autoriteten innenfor manager spill. Så å si at "alle andre" managerspill er 10 ganger dårligere er ikke å skyte så langt utenfor mål. "Alle andre" manager spill er kanskje ikke 10 ganger dårligere, men de er ikke i nærheten av CM sitt nivå. Skal du spille ett fotballmanager spill, spiller du CM. "He shoots, he scores" :smile:

Lenke til kommentar

Mats: Jeg vil egentlig ikke kalle det fordommer. Kan du komme på 1 fotballmanager-spill som er like omfattende og detaljert som CM? Du sier jo selv at dette PM spillet "ikke var så dårlig". Når en sier det slik forteller en at spillet ikke var helt på topp, det syns jeg derimot CM spillene er. Og jeg har faktisk ikke hørt om så mange andre manager-spill.

Lenke til kommentar

Jeg har heller ikke hørt om noen andre - ergo er og blir CM overlegen vinner i denne sjangeren.

Jeg syntes bare utsagnet "Det er neppe noen andre som er verdt å ta en titt på. De er i tilfelle 10 ganger dårligere" blir litt for bastant. SELV om jeg er enig i at CM-spillene EIER i managersjangeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har holdt på siden CM97 eller noe slikt og har alle senere utgaver. Men jeg er også på jakt etter andre Manager spill. LOL det er ikke så lett for jeg har ennå ikke fått tak i noen og jeg har prøvd en stund.

Hvis man ikke er Hardcore CM fan og krever at alle manager spill skal ha like stor og oppdatert spillerdatabase, så er jeg sikker på at det finnes spill som gir mer av det som vi savner i CM og håper at CM4 skal bringe. Jeg er klar over at det er mange fotballfans som liker PC spill men som er skremt av CM`s tekst baserte system. Og for de finnes det nok mange forskellige spill. Jeg vet sørgelig nok ikke om noen slike, og ingen utsalgssteder som jeg har besøkt har slike :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...