eMpetr3 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei der. Jeg vurderer å kjøpe en ny PC, eller rettere sagt bygge meg en Så da har jeg sett litt på HK og funnet ut at jeg har litt lyst på et Gigabyte GA-P965-DS4 På denne stå står det at det er 2 PCI-E porter og at den har PCI-E 32x SLI. Betyr dette at denne har støtte for SLI (Muligens Crossfire) selvom den ikke har et sånt fancy intel xxxi SLI chipsett? Takker for alle svar. Mvh. eMpetr3 Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er ikke offisiell SLI støtte, men med noen fiksa drivere kan de fungere. det skal sies at de ofte er litt gamle da. Lenke til kommentar
eMpetr3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke offisiell SLI støtte, men med noen fiksa drivere kan de fungere. det skal sies at de ofte er litt gamle da. 8253857[/snapback] Betyr dette at jeg ikke vil få like mye kraft ut av korta, eller at systemet kan bli ustabilt? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Hei der. Jeg vurderer å kjøpe en ny PC, eller rettere sagt bygge meg en Så da har jeg sett litt på HK og funnet ut at jeg har litt lyst på et Gigabyte GA-P965-DS4 GA-965P-DS4 rev 3.3 er nesten samme kortet, men kan kjøre FSB 1333MHz. Revisjon 2.0 trenger en BIOS-oppdatering for å støtte det, mens rev1.0 klarer max 1066MHz FSB. Endret 28. mars 2007 av Zink Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det betyr at du må knote en del får i det heletat å få SLI, og når du får det til er det ikke sikkert det vil fungere så alt for bra på alle spill. Skal du ha SLI så kjøp et SLI hovedkort, beste løsningen. Lenke til kommentar
eMpetr3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Ville det være det samme problemet med Crossfire også? Kan jo alltids vente litt, og heller kjøpe et ATI kort med DX 10 støtte. For siden kortet har støtte for 1333 FSB og QuadCore CPU så blir det jo aktuelt om en stund også Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe et crossfire eller sli kort med samme egenskapene? Lenke til kommentar
eMpetr3 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Hvorfor ikke bare kjøpe et crossfire eller sli kort med samme egenskapene? 8257214[/snapback] Det er ikke sånn at jeg faktisk trenger SLI, men det hadde vært litt fett om det støttet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå