noenmoen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 har problemer med at den ene prossesor kjernen idler når jeg spiller Supreme commander som kan bli et sinnsykt krevende spill bare du lager stor nokk hær... syns d er litt rart at et såpass nytt spill ikke støtter dobbeltkjerne eller er d XP? vet at d finnes en dobbeltkjerne driver til AMD men fns d til Intel? PC'n min etter min mening burde klare d spillet uten problemer (se ned eller min profil for specs) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 XP har ikke problemer med dual core. Det er programvaren som ikke utnytter det...enkelt og greit. Hmm, mente jeg hadde fått med meg at SC utnyttet dual core....hvor har jeg hørt det mon tro? Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 får vel bare vente til vista får bedre drivere da... men da har jeg vel for lite ram Lenke til kommentar
Caze Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er ikke så mange spill som er programmert for multikjerne-prosessor ennå. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 får vel bare vente til vista får bedre drivere da... men da har jeg vel for lite ram 8253706[/snapback] hvis programmet ikke støtter dualcore nå, blir det ikke automatisk bedre om du skifter til Vista.. Det blir som, å tro at en bil som har topfart på 90Km/h skal klare å kjøre raskere om den bare kjører på en vei som har 150km/h fartsgrense... Lenke til kommentar
dedeee Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Supreme Commander skal i prinsippet støtte begge kjerner av CPU. Selv (kjører forresten en [email protected]) vil jeg bare få omtrent 50% load i begynnelsen av et spill, men med en gang maskinen begynner å streve, vil den gå opp i 100%. Et alternativ hvis Supreme Commander ikke bruker begge kjerner er å finne her. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg spiller Supreme Commander under Vista. Har selv dualcore CPU (E6400). Funker fint det. Siste versjon av Nvidia drivere (100.65). Øvrig HW finnes i profilen ps. fikk C&C i går, også det funker glimrende under Vista. Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå