cbarwald Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Heisann! Har et problem med at når jeg åpner førerdøren, så går ikke lyset på verken i døra eller i kupeen, hadde oppe hele døra idag, men målte fortsatt 12v i den ledningen som går til lyset i døra og jeg sjekka pæra at den fungerte bra. Men fortsatt så vil det ikke lyse. Lurte på om noen visste hvor jeg kan få tak i elektriske tegninger på bilen? Litt lettere å kontrollere ting når man har de. Tenkte å ettermontere sentrallås også, så da hadde det vært fint å hatt de tegningene.. På forhånd takk Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 I Haynesboka for din bil vil du finne alle koblingsskjemaer. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Det er sikkert dørbryteren som er defekt. på den bilen sitter den vel i låskassa? eller så er det en gummiknott et sted du kan trykke inn og ut. Se om du ser noen form for mikrobryter eller om det går noen ledninger inn i kassa. sjekk strømpa mellom døra og a-stolpen.. mulig du finner noen brudd der. Lenke til kommentar
cbarwald Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Jo. Den sitter i låsekassa på den bilen ja. Kunne ikke se noe mikrobryter eller ingenting, er når jeg vipper den låsen 2 hakk (på den andre døra). Men så en ledning gå inn i låsekassa, men fikk ikke sett så godt, må ha litt mer tid på meg å skru av litt mer, kom ikke helt til En ting jeg glemte å si var at jeg fikk ikke 12v ved å måle kun på ledningen på + og - , men måtte holde minus til gods på bilen, så ser ut til at det er noe feil på minus siden.. men, vet ikke helt hvordan jeg skal feilsøke på det.. Noen som har noen forlsag ?? På forhånd takk Endret 29. mars 2007 av cbarwald Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Har bilen sentrallås er det låsekassa har den ikke sentrallås er det en sperrediode som er defet. Lenke til kommentar
cbarwald Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Den har ikke sentrallås.. Hmm, en sperrediode som er defekt ? Kan du utdype det litt mer ? evt hvordan jeg kan få fiksa det? På forhånd takk Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 Av med dørtrekket.Ca midt i døra ser du at ledningsnettet buler litt.Skift den dioden. Billig orginalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå