P-in-P Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Very niiiice, how much? Når de krangler om Pamela nakne i senga. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg liker starten godt når han går igjennom byen og forteller om diverse folk Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hele filmen er spekket med morsome replikker og scener, men elsker uttryket til han mannen som spiser den osten han sier at kona har lagd den av "Milk from her tits" Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Why did you call the police? Have the retard escaped?" Lo da han sa det, hehe. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hele filmen er jo very nice da Jeg lo og jeg lo. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Agreement is not necessary! Great success! Very nice! High five! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Kom på et sitat som får meg til å le, ikke at det er så ufattelig morsomt, men måten han sier det på er priceless. "King in the castle, king in the castle, ahh naughty naughty" :!: Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er ikke helt sikker på hva han sier men det er noe sånt "My sister always used to sit in front of his cage and touch her vaginne and say "you will never get this you will never get this", but one day he got out and he GOT! " haha ler bare jeg tenker på det! Lenke til kommentar
mkon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 High Five! på den artige måten han sier det på og da han skal være morsom og si "NOT" etter ting som ikke er moromt....tar helt av :!: Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Haha! Så mye genialt! Jeg elsker den scenen når han akkurat har kommet til USA også sier han: "I brought a jar of Gipsy-tears to protect me from AIDS." Lenke til kommentar
radiated Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Når han treffer igjen Azemat og de sier på "Kazakstansk" (kommer frem i tekstingen) "My mustage still tastes of your balls"... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Syntes den scenen der han ronker i byen er bra trenger baller for og gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Scenen hvor han spiser middag hos en eller annen familie og så sier han at han må på do. Etter litt kommer han ned med en pose med dritt i og spør: "Where should i put this?". Lo så jeg grein da. En annen er jo når Borat og Azamat krangler nakne i senga osv. Og litt senere når de møter hverandre igjen så sier Borat: "My beard still taste's like shit!". Og når de sover over hos noen jøder, også kommer det en kakerlakk inn også begynner de å kaste penger mot den fordi de tror det er en jøde som skal komme å ta dem. :!: Det er så mange vittige scener... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå