Evju Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg har lagt inn over 400 sanger på iPoden nå, deriblant et helt album i tillegg til flere enkeltsanger av Madonna. Hvis jeg da ønsker å spille Madonna på iPoden går jeg inn under Artist, og blar meg fram til Madonna. Der finner jeg bare EN sang!? Jeg vet at sangene ligger inne på iPoden, men hvorfor ligger de ikke under Madonna? (Dette gjelder for øvrig massevis av andre sanger og artister også). Endret 27. mars 2007 av Evju Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Det kan jo være at hvis du går på "Sanger" istedet for "Artister" at du finner dem. Det du gjør da er at du merker alle sangene som har Madonna som artist foreksempel, høyre klikker, velger egenskaper og endrer artisten til nettopp Madonna. Sistenevnte må selvfølgelig utføres i iTunes... Endret 27. mars 2007 av steffenz Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Du må nok ordne på navna i iTunes. Kjøp musikken din lovlig så er ikke dette noe problem. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 [sarkasme] Ja, det er mye bedre lovlig! Da er du sikker på at du ikke kan bruke sangene dine til noe annet en iPod og iTunes! Takket være det flotte DRM trenger du aldri mer å bekymre deg for å kunne bruke sangene for fritt! [/sarkasme] Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Kjøpe musikk andre steder enn iTunes går ikke det eller? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Jo, det gjør vell det. Men jeg tviler på at iTunes er særlig sammarbeidsvillig.. DRM er svært irriterende, hadde den vært borte hadde jeg gjerne benyttet meg at lovlig musikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå