It4chi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva sier dere om dette skjermkortet? skal i en laptop, og det er ikke meningen at det skal være en super-laptop så dere vet det.. det sitter sammen med 2gb ram, 1,83 Ghz dual prossessorer osv, men det jeg vil vite, helst så for som mulig er om det egner seg til spill og film.. noe av de spillene jeg spiller er WoW og CSS... takker for raske svar=) Lenke til kommentar
DoubleT091 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Jeg sier at det suger.. Kjøp et 7600 mobile-et-eller-annet i steden. Er det Source du tenker på? I så fall så går det nok, men ville nok heller gått litt opp i pris og kjøpt et 7600.. EDIT: Go7600 Endret 28. mars 2007 av Gordon_Freeman Lenke til kommentar
peiper Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hva sier dere om dette skjermkortet? skal i en laptop, og det er ikke meningen at det skal være en super-laptop så dere vet det.. det sitter sammen med 2gb ram, 1,83 Ghz dual prossessorer osv, men det jeg vil vite, helst så for som mulig er om det egner seg til spill og film.. noe av de spillene jeg spiller er WoW og CSS... takker for raske svar=) 8252935[/snapback] Du får kjørt CSS, men ikke med noe særlige innstillinger. WOW går fint. som sagt over her, har du muligheten gå for Go7600. Men det er mye bedre enn integrerte GMA kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå