Melvin Snerken Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Heisann! Har lenge lurt på hva tv-reporteren i flåklypa heter, han som jeg har som avatar.. Noen som veit.. har googla og alt, finner ingenting. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Melvin Snerken. 8252829[/snapback] Takker så meget Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 ere der du har den avataren fra, man jeg har lurt,,, Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skulle akkurat til å si Kezoom, men så så jeg hvem trådstarteren var. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Er det lov å spørre hvordan du kom fram til valg av avatar uten og en gang vite hva han heter. Tenkte du bare, å han TV-reporteren i Flåklypa som jeg ikke husker navner på. Han tar jeg Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Er det lov å spørre hvordan du kom fram til valg av avatar uten og en gang vite hva han heter. Tenkte du bare, å han TV-reporteren i Flåklypa som jeg ikke husker navner på. Han tar jeg 8258397[/snapback] Fordi fyren er stilig og filmen genial. Liker avataren min godt Denne tråden kan stenges forresten.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå