Targa_PC Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg vurderer å kjøpe dette kameraet og som overskriften sier burde jeg vurdere noen andre modeller ? Om så, hvilke ? ( bør ligge nærme i pris ) Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Syns kameraet så greit ut jeg. Det kommer ann på hva eller vilket formål det er til. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Formålet er enkel filming av familiens hendelser. Har ikke noen ambisjoner ut over det. Men kvalitetskravet ligger i bunnen likevel. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Velg det kameraet der, det ser greit ut og et pluss er 3CCD bildebrikken Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Beste kameraet i denne prisklassen, på grunn av 3CCD, Leica-lisensiert optikk og optisk bildestabilisator. Panasonic vinner det som er av tester for tiden. Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg endet opp med dette. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg endet opp med dette. 8687190[/snapback] Hehe, du er ikke den første som har kjøpt det kameraet Hvis du skal ha en mikrofon til det, så annbefaler jeg deg Røde VideoMic! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har du en link ThorU ? Lyd er jo alltid et problem, spessielt god lyd. Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er bare å google det eller søke på det i prisguiden Jeg kjøpte min på Riff i Kristiansand, betalte 1 600,- for Røde VideoMic og Røde Dead Cat vindthette. Denne butikken kan annbefales! Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Det er bare å google det eller søke på det i prisguiden Jeg kjøpte min på Riff i Kristiansand, betalte 1 600,- for Røde VideoMic og Røde Dead Cat vindthette. Denne butikken kan annbefales! 8689420[/snapback] Tusen takk for link. Google er selvfølgelig løsningen. Det er mulig at jeg finner løsningen ved hjelp av Google, men spør likevel. Hva gjør dere med den litt høye kontrasten som det er på film ? Aksepterer dere høy kontrast eller korigerer dere dette i redigeringsprogrammet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå