Programvare Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg trenger hjelp til å utvide mitt gitarsolo-spekter innenfor sjangeren metall. Gi meg tips Pantera, Metallica, Iron Maiden og lignende band. Jeg ønsker ikke noe emo, death metal, black metal og sånt. En gang til: GITARSOLOER Tusen takk! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Hør John Petrucci og bli våt i trusa. Melodi: Hollow Years, Lines in the Sand Gitarrunk: The Glass Prison, This Dying Soul, As I Am Soloartist: Glasgow Kiss Endret 27. mars 2007 av JLa Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er personlig veldig fan av soloen på Metallica - The Shortest Straw. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Soloen på Led Zeppelin - Stairway to Heaven er eit mesterverk. Ellers har Iron Maiden veldig mykje bra, den doble soloen på 2 Minutes to Midnight er kanskje min favoritt... Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Soloen på Led Zeppelin - Stairway to Heaven er eit mesterverk.Ellers har Iron Maiden veldig mykje bra, den doble soloen på 2 Minutes to Midnight er kanskje min favoritt... 8252779[/snapback] Enig. Kanskje ikke akkurat en "metall" solo, men alikevel den beste. Sweet Child O' Mine av Guns n' Roses er også ganske fet. Den beste soloen til Iron Maiden syns jeg er soloen på Wasted Years. Sjekk også ut Dream Theater - Finally Free, et mesterverk i mine øyne. Eller, syns vel egentlig at alle Dream Theater soloer er helt geniale, selv om det er litt runk her og der Endret 27. mars 2007 av medlem-125302 Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Finnes det ikke tusen slike tråder? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Finnes noen liknende, ja. Tråden har et forholdsvis ubredt emne, med liknende emner fra før på forumet. Trådstarter bes lese annonseringene, helst anbefalingstråden og oversiktstråden (hvor det er link til en nyttig søkemetode). Når det gjelder den spesifikke anbefalingen her, spør i Backstage eller den allerede nevnte anbefalingstråden. Denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg