Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Verste skaden du kunne tenke deg?


LeLiLa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan ivhertfall i dag gjøre dette:

- Sitte på PC (er mulig for noen få personer mer lammelse)

- Se film

- Dra på kino. (med en eventuel annen person for å kjøre f. eks rullestol)

- Høre på musikk

- Chatte på MSN, skype osv.. (mikrofon)

og sikker mange flere ting som jeg ikke kommer på i farta.

 

Du kan ivhertfall ikke gjøre dette:

- Trene

- drive med sport

- spise/gå på dass selv selv (du må med dages teknologi fortsatt bli matet)

 

8268412[/snapback]

 

Omg, leik, that's my life now :tease:

 

Skadene soldaten hadde i One video'n til Metallica derimot . Huff, den var rett og slett ekkel å se og tenke på. amputert armer og bein, blind, (døv?) og stum

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Den værste skaden jeg kan komme på.. bli skadet på en slik måte at jeg ikke kan spille fotball.

Sliter med en skade nå som gjør at jeg er ute til sesongstart, og det er så ille at jeg ikke orker å gå på trening for å se på en gang.

 

Ellers må jo å bli blind eller døv være ganske ille.

En uhelbredlig sykdom er ganske høyt oppe på lista det og..

Lenke til kommentar

Værste for meg må være f.eks å få dype kutt. Jeg har helt noia for dype kutt og rifter! Tanken på kniv gjennom hud/kjøtt gir meg grøsninger.

 

Å bli blind er også noe av det værste som kan skje med meg. Hva i all verden skulle jeg gjort uten synet? -.-

Lenke til kommentar
Det værste av handikap ville vært og være uten armer. Tenk så hjelpesløs man blir.

8289730[/snapback]

 

hmm.. ka med å vere blind? du kan i det minste sjå film uten hender... :hmm:

8289765[/snapback]

 

Selv om mann er blind kan man bruke andre sanser til og "navigere" seg rundt. Nå skal ikke jeg sette opp 2 ubeklaglige lidelser mot hverandre, men jeg ville heller vært blind enn lam i begge armene.

Lenke til kommentar
men OT , det må nok være å bli født blind og døv . tenk på det da :S aldri sett noe i ditt liv eller hørt noe , du bare er noe som spreller rundt og ikke forstår noe som helst i et helt liv :S det må være GRUSOMT !

8289990[/snapback]

 

har eg aldri tenkt på, er det noen som blir føtt sånn?

da mangler ein bare å vere lam: det blir jo det samme som å leve uten å leve. :p

Lenke til kommentar

Den verste sykdommen jeg kunne tenkt meg er en nervesykdom (jeg husker ikke hva den het), det var en dokumentar på tv om en som hadde det. Man blir helt lammet i hele kroppen og så dør man til slutt.

 

Hjerneblødning er også skremmende saker. Kreft frykter jeg ikke så veldig for der dør man som oftest ganske fort, så man slipper å gå gjennom det altfor lenge. Hjerteinfarkt er jeg forsåvidt redd for, men jeg forebygger det bra, men hvis man får det så dør deler av hjertet og man blir svak. Jeg husker en 70 år gammel neger som var på sykehuset, han hadde hatt hjerteinfarkt, og han klarte såvidt å knyte nevene så svak han ble etter infarktet. Så det å bli så svak som det der er ganske skremmende når man tenker etter hvor sterk man er når man er frisk.

 

Ellers så er det vel ikke så mye jeg går rundt å tenker på.

Lenke til kommentar
Kreft frykter jeg ikke så veldig for der dør man som oftest ganske fort, så man slipper å gå gjennom det altfor lenge. Hjerteinfarkt er jeg forsåvidt redd for

8296611[/snapback]

 

Unnskyld? Du er klar over at kreft er ikke noe du får den ene dagen og du dør den andre. Det er en svulst som bygger seg opp og evnt sprer seg. Det tar somregel mange år for og dø av kreft.

Lenke til kommentar
Kreft frykter jeg ikke så veldig for der dør man som oftest ganske fort, så man slipper å gå gjennom det altfor lenge. Hjerteinfarkt er jeg forsåvidt redd for

8296611[/snapback]

 

Unnskyld? Du er klar over at kreft er ikke noe du får den ene dagen og du dør den andre. Det er en svulst som bygger seg opp og evnt sprer seg. Det tar somregel mange år for og dø av kreft.

8296640[/snapback]

Tanta til moren min døde etter 3 uker sykeleie og faren til ex dama mi døde etter 1 måned, så jeg vet vel hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Du kan ivhertfall i dag gjøre dette:

- Sitte på PC (er mulig for noen få personer mer lammelse)

- Se film

- Dra på kino. (med en eventuel annen person for å kjøre f. eks rullestol)

- Høre på musikk

- Chatte på MSN, skype osv.. (mikrofon)

og sikker mange flere ting som jeg ikke kommer på i farta.

 

Du kan ivhertfall ikke gjøre dette:

- Trene

- drive med sport

- spise/gå på dass selv selv (du må med dages teknologi fortsatt bli matet)

 

8268412[/snapback]

 

Omg, leik, that's my life now :tease:

 

Skadene soldaten hadde i One video'n til Metallica derimot . Huff, den var rett og slett ekkel å se og tenke på. amputert armer og bein, blind, (døv?) og stum

8270051[/snapback]

 

Akkurat det samme tenkte jeg XD

 

 

Det værste av handikap ville vært og være uten armer. Tenk så hjelpesløs man blir.

8289730[/snapback]

http://www.youtube.com/watch?v=iUnKQh7Dspw :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...