Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Lengde på penis (Ueregert)

Gjest Gjestepenis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er selvsagt intet problem for dem som ikke synes det er noe problem, men for dem det gjelder kan det være ganske forkrøplende.. Det er snakk om selvfølelse og selvtillit. Er det ikke noe problem for deg så er det jo bare bra, men husk, det finnes andre mennesker ute i verden og ikke alle funker på samme måte..

Lenke til kommentar

haha, det må du bare gi fullt faen i! jeg har ikke lest noen andre svar, men om du får den opp i 18, så bør du være jævlig glad! tenk på de som faktisk har liten pikk når det gjelder for real!

Når det gjelder de andre gutta og deg, så er det enten du eller de som er bøg, om du bryr deg/de bryr seg...

Lenke til kommentar
Første synspunktet er: hva faen?

beklager for at jeg er threadcrapper men det har da ingenting å si?

Om du har liten penis i slapp tilstand i forhold gutter

i klassen har da ingenting å si. Aner ikke om den blir

større om du trener, men hvis du først gjør det kan du jo trene

så mye at gutta ser på musklene isteden for langemann hvis

det er et stort problem.

Må være det -absolutt- rareste problemet jeg har vært borte i....

8252448[/snapback]

Syns ikke det var så rart jeg :) Har delvis samme problem selv...

Lenke til kommentar

Det er nok lett for normalt "slapp-tilstand-utstyrte" å ikke skjønne dette "problemet." Det burde vel ikke være så vanskelig å forstå at dette kan gå på selvtilliten løs, når alle i klassen har svære slamper ift deg selv.

Men hvis ikke andre bryr seg om det, slik som det virker her, så er burde heller ikke du tenke så mye på det. Virker som at folk har forståelse for at liten slapp ikke betyr liten stiv.

Men selvtilliten går nok betraktelig opp når man begynner å forstå at tissen din er mer enn stor nok når det virkelig trengs.

Her er mine tips, hvis du fortsatt skulle ha behov for å vise deg fra en annen side: Skump litt tilfeldig bort på tissen når du kler av deg, gå med håndkle rundt kroppen inn i dusjen (utnytt håndkleets friksjon), stell deg med ryggen til de andre i starten av dusjen. Når du begynner å såpe deg inn, har du lov til å ta på tissen så mye du vil (nesten :p ) fordi man skal vaske alle krinkler og kroker. Da får du kanskje trimmet den til passe størrelse. Så er det bare å vise fram det du er god for.

Jeg tror vel at de fleste trimmern litt mens de står i dusjen :whistle:

Lenke til kommentar
Da jeg gikk på skole, så vi ned på de som hadde ståtiss i dusjen.

8253731[/snapback]

Ståtiss i et rom fullt av andre gutter? Høres litt skummelt ut det der...

8254134[/snapback]

Haha jah! Alle bare kniper igjen og holder fast på rasstutten sin ja! :D

Neida, men trådstarter, du skal ikke bry deg om hvor stor penisen din er i dusjen sammen med andre gutter.. Og hvis det er noen som mobber deg for det så er det jo bare å si noe sånt som: "Hva faen bryr du deg om hvor stor pikken min er!? Er det du som skal bruken kanskje?" Eller noe i den duren som dritern ut skikkelig foran alle gutta i klassen.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Haha, kjempeartig tråd. Bra moderator blåste liv i den igjen!

Til trådstarter, det værste som finnes er mannfolk som rister i kølla til de får en halvstiv når de skal dusje med andre menn. Det er bare min mening. Selv har jeg aldri målt den ueregert, for hver gang dama har prøvd har den nektet å hjelpe til..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...