Gjest Gjestepenis Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Jeg har et spørsmål, så jeg bruker gjestefunksjonen. (Er ikke medlem av forumet) Jeg er en gutt på 16 år. I eregert tilstand er min penis 18cm i lengde. Det er vel ikke så skummelt lite, etter hva jeg har hørt. (Omkretsen har jeg ikke målt.) Men når den ikke er eregert, synes jeg den virker veldig liten. I hvertfall synes jeg det ser sånn ut. Den er ofte nedi 6-7cm i lengde. Jeg har ingen store problemer med det. Det eneste er vel i dusjen etter gymtime/trening. Jeg synes den ser ganske puslete ut, sammenliknet med de fleste guttene i klassa. Det jeg lurte på, var om det er noe det går ann å gjøre for at mr. penis skal være litt større i slapp tilstand. En ting jeg har hørt, er at blodvolumet i kroppen øker hvis man er godt trent. Er det noen sjanse for at større blodvolum kan hjelpe på dette? Jeg trener styrke, og har tenkt å begynne å trene mer kondis også, så fort det blir litt mindre snø... Jeg er ikke spesiellt veltrent, men er heller ingen sofagris... Hadde vært fint om noen hadde noen synspunkter på dette. Eller om det finnes andre mulige metoder. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hmm, er vel ikke no å gjøre med dette tror jeg.. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Første synspunktet er: hva faen? beklager for at jeg er threadcrapper men det har da ingenting å si? Om du har liten penis i slapp tilstand i forhold gutter i klassen har da ingenting å si. Aner ikke om den blir større om du trener, men hvis du først gjør det kan du jo trene så mye at gutta ser på musklene isteden for langemann hvis det er et stort problem. Må være det -absolutt- rareste problemet jeg har vært borte i.... Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 mulig det bare er jeg som ikke skjønner problemet, men det må da vel være det samme hvor lang penis er når den er slapp? hva skal du egentlig med ett monster av en kølle som bare henger der? Det er jo erigert tilstand som "teller" da jeg regner med at du ikke har planer om å pule noen med slapppikk, og 18cm er jo ingenting å klage på. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hmm, dette er ikkeno rart problem.. Faktisk veldig mange som har dette problemet. De aller fleste bryr seg egentlig ikke om størrelsen på penis, men problemet er i dusjen der andre gutter vimser rundt. Mange som søker hjelp om dette bryr seg ikke om penisens størrelse i errigert tilstand, men vil ha en større i slapp.. Hav man kan gjøre.. Varme den litt opp, så du får litt blod i den.. Ta en titt rundt på gutta, mange retter på utstyret før dem tar av seg trusa.. Er selvsagt bevisst, dem ønsker å fremstå på best mulig måte, ingen ønsker å vise seg med en unormal liten en.. Sånn er det bare.. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hmm. Takk for svar. Men det jeg lurer på er ikke hvor dum/unødvendig posten min er. Så folkens: Vær snill å svare på det jeg spør om eller la være å svare. Unødvendig med masse posts om viktigheten av "problemet mitt". Lenke til kommentar
Gjest Gjestepenis Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Takk for tips Battone :!: Er det flere som har noen ideer? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 La meg se om jeg har forstått det her riktig. Du har lyst til å gjøre penisen din større i slapp tilstand slik at du kan imponere guttene i klassen din? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 La meg se om jeg har forstått det her riktig. Du har lyst til å gjøre penisen din større i slapp tilstand slik at du kan imponere guttene i klassen din? 8253423[/snapback] Det er en litt skremmende tanke ja.. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Du kan jo få den opp da vel, men jeg skal love deg at det ikke tar seg bedre ut. Hos mange er det jo slik at penis er stor i slapp tilstand men vokser lite når den går over til å bli erigert. Det kan nesten se ut som om den er det, er vel heller det som er flaut? Tror nok det er kjent blandt de fleste gutter at penis kan være veldig liten som slapp men stor som erigert så jeg vil tro de fleste vil gå deg i møte med den oppfattelsen. Når alt kommer til alt er det vel mer praktisk at den er liten som slapp? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg skjønner ikke problemet. Lengden på penis i ergiert tilstand kan ikke sies ut ifra lengden når den er slapp. En lang slapping kan være kort som erigert og omvendt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Svar på ditt spørsmål; Vakuum pumping Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 *sukk* 18 cm er garantert over gjennomsnitt, uansett hvilken statistikk. Du er nok en neger nedentil. Vær stolt. Du påstår at du har kort i slapp tilstand, og dette plager deg når du er naken i dusjen på skolen. Dette er også en bonus for din del. Kort i slapp tilstand betyr at man er lengre i erigert tilstand. Lang i slapp tilstand betyr ikke så stor økning i lenge i erigert tilstand. Så de med kjempepeniser i dusjen behøver ikke å ha kjempepeniser i senga. Du er altså en kar med vinn-vinn-utstyr. Du har vunnet på alle fronter. Da jeg gikk på skole, så vi ned på de som hadde ståtiss i dusjen. Dette tror jeg varierer sterkt fra klasse til klasse, by til by, landsdel til landsdel. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Da jeg gikk på skole, så vi ned på de som hadde ståtiss i dusjen. 8253731[/snapback] Ståtiss i et rom fullt av andre gutter? Høres litt skummelt ut det der... Endret 27. mars 2007 av dicktator Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hvis noen sier at du har liten pikk i dusjen så svar: wtf? driver du å stirrer på pikken min eller freak? også er du kvitt det problemet 18cm er bra lengde! ikke klag! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 18 cm er bra lengde! Min penis er også "liten" i slapp tilstand. Men i erigert tilstand er den 16-17 cm. Problemet er vel kanskje ikke at man vil imponere guttene, men at man ikke skal få et "stempel" på seg som en som har liten penis... Lenke til kommentar
epyks Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Tror nok det er heller lite å gjøre med at den er liten i slapp tilstand. Det har heller ingenting å si. Jeg har lenger penis enn de fleste på trinnet mitt i slapp tilstand, men min er på gjennomsnittet i erigrert. EDIT : Vet dessverre ikke om lengden i erigrert tilstand på de andre guttene. Endret 27. mars 2007 av Ols111 Lenke til kommentar
Battone Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Da jeg gikk på skole, så vi ned på de som hadde ståtiss i dusjen. 8253731[/snapback] Ståtiss i et rom fullt av andre gutter? Høres litt skummelt ut det der... 8254134[/snapback] Hadde dere ikke fellesrunk i dusjen, dasking og litt pissing på hverandre i nye og ne.. Trudde alle gjorde dette jeg.. Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Battone: Fette bra Lengda i "slapp" tilstand har da ingen ting og si. Mindre og drege på når man skal på fjellet og pule Lenke til kommentar
epyks Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Battone:Fette bra Lengda i "slapp" tilstand har da ingen ting og si. Mindre og drege på når man skal på fjellet og pule 8263324[/snapback] Hehe, litt har slapp tilstand å si. Det er vel helst det at trådstarter ikke vil få det på seg at han har liten penis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg