AndyS Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hei igjen frender! Mine problemer vil ingen ende ta; jeg har et nytt problemo. Jeg har nettop tatt begge harddiskene mine med killdisk, og installert XP på nytt. Men et eller annet gikk galt under installasjonen, alt ser ut som windows 98. Jeeg har prøvd å endre temaer og alt det der å sånn men det funkler ikke. Spørsmålet: Sist gang pcen ble herpa, klarte jeg å angi en dato sånn at pcen satte seg tilbake til datoen. Hvordan gjør jeg dette? Hadde vært flotters med svar! Forresten: Teit med 3-ords regelen her... Lenke til kommentar
mesha Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 start-->tilbehør-->systemverktøy-->systemgjenoppretting det er vel det du mener?;P Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 start-->tilbehør-->systemverktøy-->systemgjenoppretting det er vel det du mener?;P 8252713[/snapback] Tipper det er det, skal sjekke i mårra. Takk for digg svar! Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 start-->tilbehør-->systemverktøy-->systemgjenoppretting det er vel det du mener?;P 8252713[/snapback] Men jeg hadde ikke en no sånn på pcen. Faen. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
fredblic Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 akkurat samme har skjedd med meg og en gang. ikke alle filer er blitt lagt inn på hdd. problemet mitt var att cdstasjonen var fucka. du må nok bare formatere på nytt. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det er den beste løsningen ja,,, Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 akkurat samme har skjedd med meg og en gang. ikke alle filer er blitt lagt inn på hdd. problemet mitt var att cdstasjonen var fucka. du må nok bare formatere på nytt. 8260119[/snapback] Skjønner ikke åssen jeg formaterer. Noen som vil guide meg med NORSKE ord og bokstaver? Lenke til kommentar
mesha Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 med denne kan du lære deg å instalere og formatere pcen: http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=906 det er et program der du prøver deg fram...dvs du lærer å formatere pcen Lenke til kommentar
AndyS Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 med denne kan du lære deg å instalere og formatere pcen:http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=906 det er et program der du prøver deg fram...dvs du lærer å formatere pcen 8277775[/snapback] takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå