MacBoy Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er Resistanse lettere enn GeoW? Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ut ifra demoen som jeg lastet ned vil jeg si det, chimeraene(motstanderene) var ganske så dumme, kunne stå ved ett hjørne å skyte mesteparten i hodet før jeg i det hele tatt ble skutt på. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er Resistanse lettere enn GeoW? 8252351[/snapback] Spillet er veldig utfordrende på Normal og da mener jeg virkelig utfordrende. Kommer til å banne og prøve med nye taktikker hele tiden før du skal lykkes. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har ikke spilt GeoW men resistance går for å være en temmelig utfordrende fps. Spilte co-op på normal en stund i går, og døde usaklig mange ganger på 1 kapittel Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 lyst på Resistanse jeg! ser utrulig moro ut! dumt det ikke kommer på xbox360.. Lenke til kommentar
Shagrath Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Jeg slet skikkelig noen steder på Resistance, slet mere med resistance enn Geow. Rart at kontrollen min overlevde, den gikk i veggen noen ganger gitt Endret 27. mars 2007 av Shagrath Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har kommet et godt stykke uti Resistance nå, og det er etter min mening vanskeligere. Spiller på medium og jeg syns det tilsvarer Insane på Gears of War, og det beregner jeg på hvor mye jeg dør og må prøve på nytt. Lenke til kommentar
Vortexsurfer1 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er Resistanse lettere enn GeoW? 8252351[/snapback] Spillet er veldig utfordrende på Normal og da mener jeg virkelig utfordrende. Kommer til å banne og prøve med nye taktikker hele tiden før du skal lykkes. 8253469[/snapback] Det startet ganske rolig men det ble straks en god del mer utfordrende enn Gears Of War. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 På normal er det ganske greit, men hvis du vil ha en god utfordring så er det en ganske vanskelig hard mode der også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå