ksvens1 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Heisann Jeg leser på forumet hvor utrolig mange problemer folk har med Nokia N80, finnes det noen som i det heletatt er fornøyde med den? Jeg vurderte den, men endte opp med en Nokia N73ME istedet, er fornøyd med den, men fortsatt lurer jeg på hvordan den ville vært i forhold Ksvens1 Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Er kjempefornøyd. Har aldri angret på kjøpet, og ville i dag også valgt N80 framfor N73 pga WLAN. Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg er godt fornøyd med telefonen. Eneste minus er at den er litt treg, som alle andre symbiantelefoner.. Ellers har den et ganske bra kamera, wlan er konge! Finfin telefon Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Valgte N80 såvidt foran N73 ME, angerer ikke Var nok pga. WLAN Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg har også tlf selv, og er veldig fornøyd. De små problemer jeg har hatt har blitt fikset med software oppgradering. Det eneste jeg ikke er 100% fornøyd med er kamera. Men det er ikke fordi det er dårlig, men bare at jeg ønsker at det skal være like bra som på N73 hehe. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Nå har ikke N73 det beste kamera heller uansett, trodde det skulle være bedre jeg. Lagde en tråd her hvor jeg skrev det omtrent ikke ga noe bedre bilde enn k750, klart det gjør det, men 7 av 10 bilder er dårlige med n73, virker som alt med lysforhold må være perfekt, el så er lyset og fargene helt fjerne... Lyst på en N80 og, hehe.. Den er sinnsykt kul Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg er storfornøyd med N80. Har bare to ting jeg kan sette fingeren på: 1) Hva i huleste skal jeg med 3mpx kamera på en telefon? Har aldri brukt det. 2) Batterilevetiden er så som så Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Hvor lenge holder batteriet da?? Jeg sender en masse sms hver dag, ringer kanskje to korte samtaler, min N73 holder ca to dager, da er den avskrudd om natten. Skjønner ikke dette md kamera selv, det bruker mye ressurser bare ved å ligge der, vært supert om noen lagde en heeel mobil, uten kamera, tipper batteri og alt ville vært bedre i tillegg til mindre kluss med andre funksjoner Jeg er storfornøyd med N80. Har bare to ting jeg kan sette fingeren på:1) Hva i huleste skal jeg med 3mpx kamera på en telefon? Har aldri brukt det. 2) Batterilevetiden er så som så 8263130[/snapback] Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jeg har også kanskje 2-3 korte samtaler hver dag. Et par sms hver dag. Batteriet varrierer endel. Men varer mest 2-3 dager. Men f. eks. wlan sluker strøm, og bruker jeg endel wlan så tappes batteriet sinnsykt hurtig. Jeg har brukt tlf endel til voip, men sluttet med det pga av batterikapasitet. Det var tydeligvis en bug i voip programvaren som gjorde at tlf "hengte" seg da den var i standby. Virket som om den brukte 100% cpu, og da tappet batteriet seg fra fullladet til tomt på 3-5 timer. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Og forresten det beste med hele telefonen er skjermen. Sinnsykt deilig å ha orntlig oppløsning på en mobil. Rett og slett genialt. Hadde de bare sløyfet kameraet og heller gjort telefonen tynnere, så hadde dette vært min drømmemobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå