ZK Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei! Jeg satt med PC'n min i dag, plutselig slutte musa å reagere. Den var lett å bevege, men det gikk nesten ikke an å klikke på noe. Så jeg slo av PC'n, og nå når jeg slår den på kan jeg ikke ikke trykke med musa i det hele tatt, så jeg kommer meg ikke inn i Windows engang.. Har prøvd å bytte mus, og prøvd alle fem USB-portene, slått av og slått på,så tror ikke det er noe feil med musa.. Takk for hjelpen, ZK. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Får du feilmelding når du starter windows ? hvilken da i såfall Lenke til kommentar
Sigurdn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hvis tastaturet funker, kommer du inn i windows Bare a bruke tab tasten for å bytte mellom profiler hvis du bruker win xp login screen uten "ctrl+alt+del" valget. Kan jo gå inn på kontrollpanelet og se om det står noe feil med musen? Evt. gå inn på enhetsbehandling, og se etter om det står noe feil ved mus / usb valgene. Du kan jo godt også legge inn ny driver til musen din, følgte vel med på CD eller ligger på nettet. Lenke til kommentar
ZK Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Takk for hjelpen! Har funnet ut hva jeg kan gjøre, trykke ctrl+alt+del, også vente i 1-2 minutter, ganske irriterente men det funker. Skal prøve å laste ned nye drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå