Mountain Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Du er så søt at eg får hull i tennene Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 "if I could Re-arrange the alphabet, I would put I and U together" 8253861[/snapback] og den har du ikke lært av quagmire? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 I følge Typisk Norsk på NRK, så er den beste sjekkereplikken "Liker du å fiske" De testet sjekkereplikker på speed date og av alle de prøvde var det den som fungerte best. Lenke til kommentar
Jopri Skrevet 15. april 2007 Del Skrevet 15. april 2007 "if I could Re-arrange the alphabet, I would put I and U together" 8253861[/snapback] og den har du ikke lært av quagmire? 8385535[/snapback] eh.. nei, første gang jeg så den var på Joey xD Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 Her er.............!! Kremen av alle sjekketriks! Anledningen er Konfirmasjon, eller et 10nde klasse ball. Ol. "Du får den kjolen til å se kjempe fin ut" Ingen over, ingen vedsidenav! Funka for meg ^^ Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Her har du en femmer, ring mora di og si at du ikke kommer hjem i kveld. Her har du 500 spenn, drekk meg pen! Jeg er kanskje ikke den kjekkeste fyren her, men jeg er den eneste som prater til deg. Vel, du er jo ikke noe fruktfat, men du fascinerer meg. Jeg har drekki masse, og du begynner å se ordentlig deilig ut. Du er fin nok for meg. Kvalitet eller hva? 8261220[/snapback] :!: De var jo bare geniale. På et underholdningsnivå, men alikevel - Skal vi hjem å trylle? Vi puler, du forsvinner? - Har nettopp ryddet rommet mitt. Bli med hjem å rote? - Fine lobbar (sokker)! Bli med hjem å pule? - Vet du hva som ville sett bra ut på deg? MEG! - Skal du bli med hjem å se på frimerkesamlingen min? - Jeg lurer på om du ville fått plass i påske-egget mitt? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 I følge Typisk Norsk på NRK, så er den beste sjekkereplikken "Liker du å fiske" De testet sjekkereplikker på speed date og av alle de prøvde var det den som fungerte best. 8388962[/snapback] "Liker du å fiske? Du kan være fisken, så kan jeg kaste ut stangen min." En bussjåfør sa det til meg.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hvis du går bort til en dame som står litt aleine kan du spørre...: - Hei, skal vi kline? Svarer hun nei, sier du raskt og selvsikkert..: - Neivel, jeg bare spurte fordi du så ensom ut! Svarer hun ja er det jo bare flott! Lenke til kommentar
rambomarte Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 "Har du lyst til å spise frokost med meg i morgen? Ja? Skal jeg ringe deg, eller prikke deg på ryggen?" smart;P Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hvis du går bort til en dame som står litt aleine kan du spørre...: - Hei, skal vi kline? Svarer hun nei, sier du raskt og selvsikkert..: - Neivel, jeg bare spurte fordi du så ensom ut! Svarer hun ja er det jo bare flott! 8621679[/snapback] funker det? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Mener at jeg leste det et sted med "sikker kilde". Nå er jo alle forhold og personer forskjellig. Men det er jo en lur måte å både komme seg inn på en dame, og komme seg ut igjen. Tipset er ikke velprøvd av meg. Skal prøve det ut et par ganger, og gi resultater på nett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå