theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Vel, du er jo ikke noe fruktfat, men du fascinerer meg.Kvalitet eller hva? 8261220[/snapback] Hahaha. Den var herlig. :!: Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Kompis av meg prøvde denne: "Hei, hvis du spiller kortene dine riktig så kan du få bli med meg hjem i natt." Det han ikke viste var at venninna mi er sinnsykt god på kjappe svar tilbake på ALT: "Jeg kaster meg" Stakkarn tok pilsen sin å gikk hjem etter den kommentaren ja Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Bra en slik tråd ble laget. Skal følge med Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "It's sexytime!" Men siden Hurt etterlyste litt mer seriøse diskusjoner så vil jeg si at det ikke er linjene som drar damer, men psyken og tankene som ligger bak. Kort og veldig overforenklet - hvis du tror alle damer i verden har lyst på deg så er du mer tilbøyelig til å gjøre de riktige valgene slik at du faktisk får flere damer. Det er ikke nødvendigvis en tro man utbasunerer til alle og enhver, men hvis du har "Alle damer -har- lyst på meg" surrende i bakhodet hele tiden så blir det gjerne en selvoppfyllende profeti. My 2c Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 "Du ser sliten ut! Skal jeg holde puppene dine?" 8261095[/snapback] Opprinnelse Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Jepp, du var den første til å si det, Marius. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 "It's sexytime!" Men siden Hurt etterlyste litt mer seriøse diskusjoner så vil jeg si at det ikke er linjene som drar damer, men psyken og tankene som ligger bak. Kort og veldig overforenklet - hvis du tror alle damer i verden har lyst på deg så er du mer tilbøyelig til å gjøre de riktige valgene slik at du faktisk får flere damer. Det er ikke nødvendigvis en tro man utbasunerer til alle og enhver, men hvis du har "Alle damer -har- lyst på meg" surrende i bakhodet hele tiden så blir det gjerne en selvoppfyllende profeti. My 2c 8263166[/snapback] hmm ja.. Kanskje det ? Men da må jeg lure ; Hvorfor det egentlig ? Man skulle jo gjerne trodd at hvis man virkelig har lyst på dame, så får man dame og ikke ha en skrytende rolle som man burde tenke at man drar alle damer som er.. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Har kanskje noe med selvtillit og utstråling? Hvis man tror på at man drar damer, blir man gjerne litt mer selvsikker? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Joda, blir jo gjerne det, men selvsikker = turn on for damer ? Lenke til kommentar
kongehona Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Kommer helt ann på.. Hvis du er sån: Jeg er SÅÅÅ deili, alle damer vil ha meg, du er bare en av mine damer, har rota med 400 stk selvsikker så er det selfølgelig veeeeldig stor turnoff;P Men er du ikke *så* sjenert og selvsikker blir man lett sjarmerende! + man får ikke virker desperat! ;D Endret 29. mars 2007 av kongehona Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Selvfølgelig hvis du har fått deg 400damer + så har du jo gjort noe riktig. Men ikke vær overselvsikker. Alt med måte. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Vær snill og grei, gi dama kompliment. Og hvert 2 - 3 minutt så må du si at du er helt enig med henne. Det er dette som er trikset for å ha fast fitte i flere år Endret 30. mars 2007 av Equerm Lenke til kommentar
CCola Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Jaaaada Jon... Helt sikkert 8253986[/snapback] Haha, saant! Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Joda, blir jo gjerne det, men selvsikker = turn on for damer ? 8268199[/snapback] Yep. Men som andre har sagt her, alt med måte. For mye selvsikkerhet blir gjerne oppfattet som arrogant, usikkert og at man prøver å kompensere for noe, så det gjelder å finne balansen. En tommelfingerregel jeg har oppdaget er at så lenge du ikke tråkker noen ned i søla så går det meste. Forlater du derimot "uskyldig moro"-land og begynner å fremheve deg selv på andres bekostning så kommer du antagelig til å synke ganske fort. Tanken om at "alle damer har lyst på meg" er forøvrig et psykologisk tjuvtriks for å hindre en i å signalisere for mye interesse for tidlig, ikke noe man sprer ut til gud og hvermann. På en måte kan man si at du adopterer tankesettet til ei fin dame, siden de som regel har erfart at de bare behøver å gå inn på et utested for å få friere i hauger og lass. Tenk selv - hvordan ville du oppført deg hvis du trodde at hver eneste dame i lokalet siklet etter deg, kontra oppførselen mange mannfolk legger for dagen som i praksis sier "Jeg må score på deg, ellers får jeg aldri pult igjen!"? Du ville antagelig være adskillig mer avslappet hvis du var hellig overbevist om at neste potensielle napp er like rundt hjørnet, ikke sant? Dermed unngår du "desperat"-stempel etter fem sekunders samtale, og har faktisk bedre sjans som en følge av at du tror det. En god sirkel så og si. Lenke til kommentar
Inverno Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 "min kjærlighet for deg er som diare, jeg klarer ikke å holde den inne" ;P Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 (endret) Gjør en "kom her" bevegelse med en finger. Hvis hun kommer bort: "Hvis jeg kan få deg til å komme med en finger, tenk hva jeg kan gjøre med 10" Mulig den er sagt før. Endret 1. april 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg har en bokser i samme stil som de "Find Waldo" bildene. Så da er det bare til å vise toppen av boksern og spørre "blir du med å leite etter Waldo?" Funka fjell den ene gangen jeg sa det Lenke til kommentar
Gjest Gjest_WeeMan_* Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Hmm... Det er dumt å tro at hvis man leser en sånn linje som ALLE har hørt før, så blir jenta tiltrukket av deg.. Det er jo helt bak mål Før så gikk jeg bare på feite stygge damer fordi jeg "visste" at jeg ikke kunne få DEILIGE damer... Men det var totalt feil. Pene jenter er vandt med å bli flørta med av MANGE gutter HELE tia. Og som regel er de mindre pene guttene veldig sjenerte fordi de har dårlig selvtillit. Så mitt triks er å drite fult faen i hvor pen jenta er. Jeg har gjort dette såpass lenge nå at når jeg møter en PEN jente så er ikke det noe mer spesielt enn om ho var dritt stygg. Som en annen nevnte her så er VELDIG bra å tenke slik inni deg at du kan få hvem jente du vil uansett hvor det er og uansett hvem det er. Det er ikke noe magisk med det, men sier du det til deg selv nok ganger så begynner du å tro på det til slutt... og bare tenk deg den enorme selvtilliten du får da. Noen ganger så drar jeg på by'n BARE for å sitte der å se på og le av alle de gutta som prøver å sjekke opp jenter der... Det starter med at de kjøper en drink til jenta og sitter å prater om piss som jeg VET jenta gir fult faen i... F.eks åssen skole han har gått på, åssen bil han har... hvor han bor osv. Det er så uintressant! Så spanderer de en drink til, og så begynner det å nerme seg stengetid eller folketomt og gutten begynner å prøve å få med seg jenta hjem og jenta sier nei! Hahaha :!: Mitt tips til dere: Ikke sitt å "flørt" med en jente hele kvelden... Bruk 10 minutter på å snakke med jenta og så sier du at du må dra og så går du og mens du går, så snur du deg og spør "Kan jeg få nummeret ditt?" ... For hvor mye kan skje iløpet av 10min? Når du vet at du har så liten tid er det mer du får sagt og hvis jenta finner deg intressant og du sier du må dra når dere bare har snakka i 10 min, så vil ho vite mer om deg! Derfor gir ho deg nummeret... Hvis ikke er ho enten gift, lesbe, sammen med en annen, psyko i hjernen eller noe annet piss. Gir ho deg ikke nummeret hennes så tenker du bare: "Jaja, det er hennes tap!" og så går du heller til en annen jente. Hvis jeg ikke er på "sjekkern" eller hva man skal kalle det så driter jeg litt mer i hva jeg sier og det jeg sier da er mest for å kødde. Men en setning jeg fant ut virka litt bra var: "Har du på deg truse eller?" Og da blir de jo nesten flaue og sier: "Nei!? Jeg har ikke det!", Jeg: "Jo du har jo det da, jeg ser det jo helt hit", så drar ho ned buksa litt og så får du sett litt deilig rompe med g-streng, hahah Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Her om dagen kom jeg på en som jeg ikke vil prøve selv noen gang, men andre kan jo forsøke Vet du hva som holder buksen min oppe? Tanken på deg. Men den har jo ulemper, for eksempel kan damen ikke ta poenget og tro at det du faktisk sier er at hun er stygg, samtidig tror jeg du hadde fått deg en i trynet av en de fleste jenter. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Jeg har en bokser i samme stil som de "Find Waldo" bildene. Så da er det bare til å vise toppen av boksern og spørre "blir du med å leite etter Waldo?" Funka fjell den ene gangen jeg sa det 8287735[/snapback] Haha, genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå