pepsi_pepsi Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Ver deg sjølv og den som ikkje vil ha deg da, kan bare back off! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hilsen Einert Enstøing. Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg prøver bare å være meg selv jeg, det er det som er viktigst. 8253795[/snapback] De fleste gjør det , og det er derfor det heter "getting lucky" Lenke til kommentar
Cooj Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hehe, mange søte her. Men tviler sterkt på at man drar masse damer med disse. Men det finnes triks som gjør det, og nei, jeg er ikke inspirert av The Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 En kompis av meg kunne lett dratt de sjekketriksa og fått dem til å funke Lenke til kommentar
Springsteen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg husker ikke hva du heter.. kan jeg kalle deg min? Det er selvsagt at disse skjekketriksene ikke funker, men de har underholdningsverdi Lenke til kommentar
Gjest PUA Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 En kompis av meg kunne lett dratt de sjekketriksa og fått dem til å funke 8255355[/snapback] Da er det ikke sjekketriksene som drar damene. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) tja, mente kanskje ikke alle dårlige sjekketriks, men heller en seriøs måte, som feks den diskusjonen vi hadde om "The Game" av Neil Straus, hvordan man sjekker opp damer.. Noen som har en bra måte og fortelle hvordan man sjekker opp damer ? Mystisk, kriminell og selvtillit funker vel alltid ? hvis det hjelper altid, da er det ikke noe vits å være seg selv, for da får man aldri damer vil jeg tro.. PUA, nei, er nok ikke det, men får man en person som drar damer uten å ha noe som helst måte å sjekke opp damer på , som faktisk BLIR sjekker opp, til å ha en bra måte å sjekke damer på , da snakker vi jo om en kommende PUA legende. Endret 28. mars 2007 av Hurt Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Du svetter lite til å være så feit" (Pondus) "Det er 50% sjanse for at vi kommer til å ha sex i kveld. Jeg vil. Vil du...?" (Testet av en kamerat av meg. Endte, ikke så overraskende, med et solidt klask i ansiktet...) Slår samtalen over på hvor man kommer fra: "Du har vel ikke litt bergenser i deg...? Ikke? Har du lyst på en liten bergenser i deg...?" (Testet av samme fyr, med samme resultat som sist) Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Det er 50% sjanse for at vi kommer til å ha sex i kveld. Jeg vil. Vil du...?" (Testet av en kamerat av meg. Endte, ikke så overraskende, med et solidt klask i ansiktet...) 8256826[/snapback] Uforståelig at damen reagerer slik? Det var da et briliant sjekketriks. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Men hvorfor reagerere slik ihele tatt ? Bra sjekketriks jo.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 - Er du vegetarianer, eller er det mulig å få lurt inn et lite kjøttstykke her? - Kom og sett deg på fanget mitt så skal jeg fortelle om min 'harde oppvekst'. - Er det din hvite hest som stå der nede? -Nei? -Åja, jeg trodde alle prinsesser hadde en hvit hest. (den ble mistenkelig dårlig, så jeg kan desverre ikke gå god for denne) Lenke til kommentar
craven Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "du må slutte å være så søt.. jeg drømmer jeg bort" Lenke til kommentar
Blå ku Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "How you doing" Joey (Friends) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Hei, jeg har mistet nummeret mitt... Kan jeg få ditt?" Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Du ser sliten ut! Skal jeg holde puppene dine?" Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Du ser sliten ut! Skal jeg holde puppene dine?"8261095[/snapback] Haha. "Er faren din baker? Du har så fine brød." Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 "Er faren din baker? Du har så fine brød." 8261107[/snapback] Herlig :!: Lenke til kommentar
superninja Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Eg har større tiss enn deg! Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Her har du en femmer, ring mora di og si at du ikke kommer hjem i kveld. Her har du 500 spenn, drekk meg pen! Jeg er kanskje ikke den kjekkeste fyren her, men jeg er den eneste som prater til deg. Vel, du er jo ikke noe fruktfat, men du fascinerer meg. Jeg har drekki masse, og du begynner å se ordentlig deilig ut. Du er fin nok for meg. Kvalitet eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå