ZayCon Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Leter etter et program som kan gjøre så alt på partisjon E kommer til partisjon F! På E er det programmer og spill, så lurer på om det er en måte å dra over alle uten å slette - innstalere! Å jeg vil også at alle snarveier til programmet skal fungere om det er mulig! Partisjon F går det bra, bare bilder og stuff! Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) edit:leste ikke nøye nok Endret 2. april 2007 av lommerusk Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Er ikke bokstav jeg skal endre! Jeg må ha alt jeg har på min 300gb store partisjon over til en partisjon på 90gb Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Noe sånt du tenkte på: http://www.sharewareconnection.com/easeus-disk-copy.htm Du må også gi 90gb bokstaven som 300gb hadde ellers vil ikke prog\spillene fungere Endret 2. april 2007 av lommerusk Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Ser bra ut det der Om det funker er jeg mega takknemlig! Hvordan får jeg skifta navn på partisjonene, fikk det ikke til : / Lenke til kommentar
lommerusk Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Hvis du skal skifte navn er det bare å høyreklikke på den aktuelle disken i min datamaskin og velge properties(vet ikke hva det er på norsk avansert?)der kan du bytte navn Her står det hvordan du bytter bokstav: http://www.petri.co.il/change_a_drive_lett..._windows_xp.htm Lenke til kommentar
ZayCon Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Skjønner ikke helt det programmet! Noen som kan fortelle meg akkurat hva jeg skal gjøre etter jeg har innstalert programmet?! Skal Ha alt fra E:\ over til D:\ og alt fra D:\ over til E:\! Skal også ha alt fra G:\ over til E:\! Hvis det er mulig så vil jeg slå sammen F:\ og den tomme partisjonen G:\ Om noen gidder dette er de til stor hjelp, helst fort ettersom jeg skal på TG på Onsdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå