Gå til innhold

Hvor realistisk er mitt mål?

Anbefalte innlegg

Hvor realistisk er det at jeg kommer til å bygge brukbare overarmer fram til 1july?

Skal trene hver man, ons, fredag og har brukbar norsk kost med kreating og proteinpulver. Finnest det en bedre setup som gjør at jeg kan trene armene mine oftere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har 4 måneder på å bygge kun på armene. Og hvis du trener dem hver andre dag, så har du rimelig stor sjangse for å bygge store armer. Men forbrenningen din spiller en stor rolle, og ikke minst hvordan du spiser, og om du er nøye med tilskudd også.

Du kunne jo for eksempel prøvd deg på Isometric training for maksimal muskeltilvekst, jeg har ikke prøvd det selv, men vurderer å prøve det.

Er du tynn forresten? Men uansett, fire måneder går an å bygge mye på, hvis du tar det seriøst, og sånn som jeg ser det så virker det mere som om du er her for å "hente en fisk ut fra havet" enn å "dykke ned og leve med fiskene" slik som de fleste her på forumet gjør, altså med andre ord, trene regelmessig.

Og hva skjer når man bare skal hente en fisk, jo da kommer man hjem med en støvel på kroken, fordi man er amatør. :ph34r:

Sjekk forresten denne.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Ja, det kan da gå! Jeg trente vekter(2 kilos), hver dag en helg! Jeg har fått synligt resultat på armene :D  Vist du samtidigt tar noen push-ups, så blir det bra skal du se! Lykke til da :)

8253069[/snapback]

2kg vekter vil ikke bygge noen muskler selv om hvor MANGE reps og sett du tar.

Pushups er en dårlig øvelse hvis han vil ha bra triceps.

Du får ikke resultater etter en helg.

Du skal ikke trene hver dag, helst med 48 timers mellomrom eller mer.

Vil ikke anbefal det han Monikaaa har satt opp.

Begynn på et treningsstudio (hvis du ikke går der allerede) og prøv RYP som jeg satt opp eller et annet effektivt program.

Lenke til kommentar
Hva med å heller legge like mye vekt på de andre musklene på kroppen? :ph34r:

http://www.tn.no/artikler.aspx?id=106 RYP er et veldig bra program og skal love deg at du vil vokse.

8252683[/snapback]

Ser ikke noen grunn til å gå på treningsstudioet bare for å trene overarmer, da kan en like så godt ta hele kroppen, så henger meg på den. Jeg vil også anbefale et program basert på RYP.

Om du så velger å bare trene overamer burde du i tillegg til å trene biceps også trene triceps (den inngår i overarmen, 2/3 av den består jo av triceps). Gode øvelser for triceps er smalbenk eller smale dips.

Endret av kjaks
Lenke til kommentar
Ja, det kan da gå! Jeg trente vekter(2 kilos), hver dag en helg! Jeg har fått synligt resultat på armene :D  Vist du samtidigt tar noen push-ups, så blir det bra skal du se! Lykke til da :)

8253069[/snapback]

2kg vekter vil ikke bygge noen muskler selv om hvor MANGE reps og sett du tar.

Pushups er en dårlig øvelse hvis han vil ha bra triceps.

Du får ikke resultater etter en helg.

Du skal ikke trene hver dag, helst med 48 timers mellomrom eller mer.

Vil ikke anbefal det han Monikaaa har satt opp.

Begynn på et treningsstudio (hvis du ikke går der allerede) og prøv RYP som jeg satt opp eller et annet effektivt program.

8253535[/snapback]

Du kan få gode resultat ja, og jeg vet at man ikke skal trene hverdag, men jeg gjorde det jeg, og ja..jeg fikk resultat!

Armhevinger er ganske bra og det, og ja! Jeg fikk resultat :p Men, vi er joi alle forskjellige!

Lenke til kommentar
Du kan få gode resultat ja, og jeg vet at man ikke skal trene hverdag, men jeg gjorde det jeg, og ja..jeg fikk resultat!

Armhevinger er ganske bra og det, og ja!  Jeg fikk resultat :p  Men, vi er joi alle forskjellige!

8259729[/snapback]

Hvordan resultater da. Ble armene dine 0,0001 cm større?

Lenke til kommentar

fire måneder er god tid til å gjøre ganske heftige forbedringer, hvis du bare har viljestyrke og motivasjon nok til å gjøre det ordentlig! Jeg ville trent for å forbrenne fett også i tillegg til styrke treningen. Mindre fett = mer markerte muskler. Og det teller mye!

Lenke til kommentar
fire måneder er god tid til å gjøre ganske heftige forbedringer, hvis du bare har viljestyrke og motivasjon nok til å gjøre det ordentlig! Jeg ville trent for å forbrenne fett også i tillegg til styrke treningen. Mindre fett = mer markerte muskler. Og det teller mye!

8260408[/snapback]

Nå er det jo ikke så veldig smart å brenne fett samtidig som man skal ha overskudd av kcal som vil bygge muskler.

Kan jo hende gutten går ned i fettprosent selv om han ikke løper og bare spiser mye mat og trener effektivt.

Kcal overskudd og riktig trening og du vill få større armer :)

Lenke til kommentar

Han sier ikke at arma skal bli større, men brukbare. ;) Jeg tolker det slik at han vil få pene overarmer med markerte muskler, og ikke bare noen feite pølser.

men at han burde legge fettforbrenningen og muskelbyggingen til hver sine dager er jeg enig i.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

8253069[/snapback]

aner jeg svake armer :!: ?

Lenke til kommentar

Armhevinger er ganske bra og det, og ja!  Jeg fikk resultat :p  Men, vi er joi alle forskjellige!

8259729[/snapback]

8260344[/snapback]

Hehe, nei:-P Ble litt større skal jeg røpe! Men jeg merket det med en gang fordi jeg ikke hadde trent med vekter før...Du ser jo en forandring da! Skjønner du hva jeg mener:-P?

Lenke til kommentar

8259729[/snapback]

8260344[/snapback]

Hehe, nei:-P Ble litt større skal jeg røpe! Men jeg merket det med en gang fordi jeg ikke hadde trent med vekter før...Du ser jo en forandring da! Skjønner du hva jeg mener:-P?

8614624[/snapback]

jenter + vekter + trener masse med vekter = bodybuilder damer = ekkelt

jenter + sittupps + joggin = fin kropp = :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...