Gå til innhold

fujitsu simens kabinett mod


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 poster på rad på EN dag med at du har blitt sponset er vel noe nytt..

Men kan bli interessant, selvom du gjør det ganske standard.

 

- Hvilken form skal du ha på vindu i PSU og sidedør?

- detaljer, hvordan?

- Prøv å få tak i noe plexi og lag noen detaljer på kabinettet ut av det, alltid fett!

 

Noen få spørsmål jeg har..

 

Øyvind

Lenke til kommentar

Det var det jeg tenkte og når jeg laget min første casemod, men det ble noe helt annet når jeg hadde holdt på litt. Jeg gikk fra et helt vanlig firkantet vindu til en diamant! Og jeg er glad jeg gjorde det, for det ble så mye kulere, å lage noe eget, noe annet enn det som er "standard".

Du kan se loggen min under navnet "Black Diamond". Den ble ikke ferdig, men det var pga andre ting.

 

Uansett, jeg oppfordrer deg til å lage noe spesielt, noe unikt! ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fancy den vifta med temperaturmåler, da. Litt fjortis, kanskje, men fortsatt artig.

 

Ellers må jeg nok si det er litt irriterende med bumpingene dine. Greit at du linker til kommentartråden, men det er kanskje greit å legge det inn i slutten av en oppdatering og ikke lage en egen post om det lenge etter. Stakk som vanlig innom Arbeidslogg-forumet i dag for å se om det var noen oppdateringer og der var det jammen meg en oppdatering i arbeidsloggen din. Når det da bare står en link til kommentartråden, er det ikke like artig, om du skjønner :)

 

Stå på med arbeidet!

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...