mikla Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) legg in komentarer her Modedit, her er link til arbeidstråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=739282 Endret 28. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
tords0905 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hva med å lakkere frontern på det I/O modulen du har til lyd i front av PC-en? Lenke til kommentar
mikla Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 ja dette er noe av det jeg skal gjøre med kabinettet Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Gratulerer med spons ! Kommer til å følge med litt her Blir spennende å se ! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 3 poster på rad på EN dag med at du har blitt sponset er vel noe nytt.. Men kan bli interessant, selvom du gjør det ganske standard. - Hvilken form skal du ha på vindu i PSU og sidedør? - detaljer, hvordan? - Prøv å få tak i noe plexi og lag noen detaljer på kabinettet ut av det, alltid fett! Noen få spørsmål jeg har.. Øyvind Lenke til kommentar
mikla Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 vet ikke helt om jeg skal ha flere vinduer på samme side eller bare ett skal bare være slik at jeg kan se innmaden så det blir noe helt plain siden dette er min første casemod Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Det var det jeg tenkte og når jeg laget min første casemod, men det ble noe helt annet når jeg hadde holdt på litt. Jeg gikk fra et helt vanlig firkantet vindu til en diamant! Og jeg er glad jeg gjorde det, for det ble så mye kulere, å lage noe eget, noe annet enn det som er "standard". Du kan se loggen min under navnet "Black Diamond". Den ble ikke ferdig, men det var pga andre ting. Uansett, jeg oppfordrer deg til å lage noe spesielt, noe unikt! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Likte ikke helt de tommelskruene, men det kan hende det bare er meg. Var litt for "special" for min del.. Men kan bli bra dette, har du penger nok burde du gå til innkjøp av en Lian Li viftestyring - Tempraturstyrt. Den er meget sexy Lenke til kommentar
mikla Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 noen som har noen tips om en billig viftestyring Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Forslag1: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=a...6sl&mcat=15s230 Forslag2: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...3BB&mcat=15s230 Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Fancy den vifta med temperaturmåler, da. Litt fjortis, kanskje, men fortsatt artig. Ellers må jeg nok si det er litt irriterende med bumpingene dine. Greit at du linker til kommentartråden, men det er kanskje greit å legge det inn i slutten av en oppdatering og ikke lage en egen post om det lenge etter. Stakk som vanlig innom Arbeidslogg-forumet i dag for å se om det var noen oppdateringer og der var det jammen meg en oppdatering i arbeidsloggen din. Når det da bare står en link til kommentartråden, er det ikke like artig, om du skjønner Stå på med arbeidet! Goscinny Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Uhm ikke for å være frekk eller no, men har du i det hele tatt gjort noe modding? For meg ser det ut som du bare har skiftet ut vifter og økt fjortizz faktoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå