Billy Bob Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Min samboer og jeg har kjøpt hus, i lag sammen med min søster og svoger. Planen er å skille ut en tomt ved siden av og bygge en tomannsbolig ved siden av. Konge! Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jøssenam. Er det nære byen? Hvor dyrt ble det? Hvor stor er tomta? Uansett, gratulerer så meget. Gleder meg til jeg flytter ut. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Takker takker. Det tar ca 15min å kjøre til Bergen sentrum. Boligen kom nok på 2,2 mill, som er ganske mye for kun boligen. Tomten er på 1,45 mål, så det er god plass. En liten sniktitt på utsikten. Endret 27. mars 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Seian Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Virkelig pent! Sniktitt, sier du. Vil det si at det vil komme flere bilder? Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Joda, kan slenge ut bilder, men vil vente til vi har overtatt huset. Synes det blir litt dumt så lenge det fremdeles står i tidligere eier sitt navn. Blir nok litt blogging av dette prosjektet også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå