Penrin Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er ingen steder jeg kan registrere den der. Har ActiveSync 4.5. Men da prøver jeg det med .cab fila når jeg kommer hjem, er ingen mulighet for og laste det ned på skolenettet her.. Digg med laptop i lunchen! Det var litt OT da.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Er ingen steder jeg kan registrere den der. Har ActiveSync 4.5. 8746994[/snapback] Hva er det du skal registrere? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Okey, men kan du forklare hvor "der" er og hvorfor du skal registrere noe? Har du satt det opp slik at PCen og telefonen snakker sammen gjennom ActiveSync? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg finner ingen steder noe er nole gale! men forresten, linken virker ikke, kommer til download for PC.. Noen som kan sende det til meg over MSN? Bare trøbbel med meg og mine ting føler jeg Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Det var en fryktelig udefinert beskjed. Men du finner linken til CAB-filen på denne siden: http://www.skype.com/intl/no/download/skyp...smart_beta.html Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Hei alle sammen. Sitter nå i bilen midt i svarteste skauen i sør-norge og kjører i 90 km/t og bruker delt internettfobindelse fra min laptop gjennom S710. Fungerer suverent. Testet hastighet på hw.no's speedometer og den viste overraskende bra hastighet på 135 kbit/s. Ser ut til at Microsoft har løst problemene med de tidligere versjonene av denne funksjonen. Den fungerer ihvertfall kjempebra her jeg sitter, og det i fart. Har sittet online i 30 min nå og ikke falt ut en eneste gang. Endret 2. juni 2007 av el-thorre Lenke til kommentar
Alfa_Romeo Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Har 4 spm angående s710 Er den VELDIG treg i forhold til programmer etc? Hvordan er prosessorkrafta? er den god nok eller er den for dårlig? Støtter WM6 javaprogrammer bra? Slik at det for eksempel går an å bruke opera mini og litt spill uten at det blir trøbbel?? Ellers, noen som har noen andre erfaringer utenom dette? Endret 5. juni 2007 av Alfa_Romeo Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg mener at prosessoren er litt i minste laget. Har selv testet en HTC meteor med 400MHz prosessor og den går knirkefritt. Java vet jeg desverre lite om. Les lenger opp i tråden, der ser du mange erfaringer utenom dette :-) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg testa med Opera Mini, og det fungerte veldig bra. Men jeg har et problem med at bakgrunnslyset og skjermen ikke slår seg av, så lenge jeg ikke har på tastelåsen. Dette skjedde bare helt plutselig. Dette har skjedd før og, og da gjenoppretta jeg fabrikkinnstillinger, og etter det fungerte alt som det skulle igjen. Men her om dagen skjedde det samme. Bakgrunnslyset bare fader ned, slik som det skal, men slik bare forblir den. Uten at lyset og skjermen slår seg helt av etterhvert. Dette skjedde helt plutselig, uten at jeg har gjort om på noen innstillinger, innstallert noe eller noe annet. Noe som har noen tips, eller har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Alfa_Romeo Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Noen som har kjennskap til om S710 støtter 3D-java, og ikke bare 2D? Bare 15 år, så er litt viktig for meg dette med javaspill, hehe Ellers, på hvilket område merker noen av dere at prosessorkrafta ikke er helt tilstrekkelig? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Tror ikke S710 (eller noen Windows Mobile telefoner for den slags skyld) støtter 3D-java. Men til WM-telefoner kan du jo installere spill som ikke er java. Lenke til kommentar
anneflyr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hei Har fått s710 i posten og har hatt litt problemer. 1. installasjonsCD vil ikke åpne. Får melding om at jeg trenger flashreader 8. Jeg mekker flashsider og vet at jeg har det installert. Likvel installerte jeg på nytt, men uten resultat. Installerte activesync ved å gå inn i mappene på CD. 2. fikk feilmelding 815010014. Løste det ved å kjøre office diagnistics (outlook help->office diagnistics) Ellers er mobben knall. Jeg har sett en link til et program som gjorde det mulig å endre oppløsningen på skjermen. Husker ikke hva det heter, men tror jeg så det et sted i dette forumet. Er de nonen som vet hvor jeg kan finne det? tekst og knapper er alt for store. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Jeg vet ikke om noen programmer som kan endre oppløsningen på en Smartphone, men om noen gjør så for all del: Del med dere! Men jeg er ikke sikker på om det i det hele tatt finnes... Du får til Pocket PCer: http://www.nyditot.com/NVDPage.asp Og har du VGA-skjerm (som Advantage X7500): http://www.jaml.com/MvRTrueVGA/ Lenke til kommentar
anneflyr Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 hei tusen takk Nyditot funker ikke på min s710. Jeg føler meg litt dum. For jeg vet at jeg har sett det et eller annet sted, men hvor A Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 hei tusen takk Nyditot funker ikke på min s710. Jeg føler meg litt dum. For jeg vet at jeg har sett det et eller annet sted, men hvor A 8804228[/snapback] Det er fordi det er til pocket-pc og ikke smartphones :-) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 ... som nevnt i tråden med linken. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Du er sikker på at IE da kobler seg på WLAN og ikke EDGE? Jeg får også IE til å fungere når WLAN er koplet til, men det er bare det at IE bruker konsekvent EDGE hos meg. 8661317[/snapback] Hvordan vet du at data går over EDGE-forbindelsen, og at den bare ikke kobler opp mot Edge? Telefonene foretrekker WLAN-forbindelser, så har du det så skal denne brukes selv om Edge er tilkoblet... 8661372[/snapback] Hei Moskus. Jeg har i dag testet dette. Koblet telefonen opp mot mitt trådløse nett og deaktiverte telefonfunksjonen. Når jeg da prøver å bruke IE får jeg beskjed om at det er feil oppsett på telefonen og melder om at den ikke får kontakt. Har satt opp telefonen med Operatørkonfiguratoren som medfølger telefonen. Har du noen tips for å få dette til å fungere? Slik som det ser ut nå så kan jeg kun bruke WLAN til skype. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kanskje det hjelper hvis du går inn på "Start -> Internett-deling" og stiller inn på noe der. Min nettverkstilkopling står der på "NetCom". Hvis du trykker på "Meny -> Tilkoplingsinnstillinger -> GRPS" og trykker på "Meny" på f.eks. "NetCom" og velger "Rediger" så kan du se hva den er tilkoplig til. Min står på "The Internet". Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Kanskje det hjelper hvis du går inn på "Start -> Internett-deling" og stiller inn på noe der.Min nettverkstilkopling står der på "NetCom". Hvis du trykker på "Meny -> Tilkoplingsinnstillinger -> GRPS" og trykker på "Meny" på f.eks. "NetCom" og velger "Rediger" så kan du se hva den er tilkoplig til. Min står på "The Internet". 8816042[/snapback] Neida, det var faktisk mye enklere. Jeg måtte bare velge "internett" på tilkoblingsmodus til det trådløse nettverket istedenfor "nettverk/arbeid". Allikevel syns jeg det ikke er helt tilfredsstillende. Mottar kun 1mbit/s selv kun 10 cm fra ruteren. Og internett sidene åpnes ikke på langt nær like raskt som ved bruk av EDGE. Jeg regner/håper at dette kun er pga. at jeg mangler en eller annen innstilling eller hake et sted, er motagelig for gode tips :-) PS! Ja jeg har sjekket oppskriften din også å sett at den står til "the internet" Endret 9. juni 2007 av el-thorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå