>Jonas< Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Da var en slik en bestilt og jeg gleder meg fælt. Ser ut som en veldig bra tlf. Var det sånn at det går å bruke skype på den? 8570113[/snapback] Ja, det går fint med Skype. 8570789[/snapback] Nei, hos meg gjør det ikke det. Jeg lastet ned Skype for TyTn, siden jeg regna med at det var en av de som ligna mest på S710, siden den ikke står listet opp der. Men når jeg skal innstallere får jeg bare opp en feilmelding. Noen som kan hjelpe meg? Kan anbefale Fizz Traveller. Her har man verdensklokker, alarmklokke (enda bedre enn CT AlarmClock Lite etter min mening ), oppgavebehandler (for reiseruter), en hel haug av konverteringer (alt fra skostørrelser for menn og kvinner til fart og størrelser, samt konvertering fra valuta der kursene lastes ned fra IMF eller Bank of Canada). Man kan også få opp værrapporter for flere steder verden over. Et veldig omfattende og godt program Mer om Fizz Traveller: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor * Square Screen Support, Landscape/Portrait Support * Global Coverage - Over 58,000 cities worldwide * Local and international time & weather * International dial codes * Alarms with snooze & auto repeat support * To do lists with filtering options * Currency conversion using updates daily rates * General conversion of size, weights, lengths, speed ( many more ) * 5 day weather forecasts * Weather forecast maps with zoom & pan support * Satellite weather maps * Airport delays * Daylight maps * Customizable interface with amazing new graphics and skins * Full VGA support for compatible devices including support for TrueVGA * Full control of downloads, update your weather whenever and however you want * Active Sync Synchronization * Download forecasts on the move * Graphical display to allow you to track your downloads * Customizable home-screen support Mange programmer og spill kan lastes ned fra http://phone.allbestsoft.com/dlcategory-439.html Endret 11. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Denne sypen skal funke http://www.skype.com/intl/no/download/skyp...smart_beta.html Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Banalt spørsmål: Hvordan endrer jeg på startsiden i IE? Finner ikke instillingen.. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Du kan bare endre startsiden via RegEdit. http://www.modaco.com/Pauland39s-HTC-S710-...02-t254418.html Du kan jo bruke (linken ovenfor) Modaco DeBrander, da får man en annen startside, Windows Live, ganske kul. Ellers er den DeBranderen gankse bra, liker den bedre enn den grønne layouten Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Kanskje den kuleste pluginn-applikasjonen jeg har sett http://www.e-natives.web.id/ Pluss at den er gratis PS! Den er i alpha versjon og er ment for WM5. Jeg har testa det på min s710 (wm6), og det funker utmerket . det er som å ha ekte windows vista på mobilen Endret 16. mai 2007 av Maniac Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har du merket om telefonen blir tregere etter at du la den inn? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen som har funnet ut hvordan det er med språk og ÆØÅ-taster på S710 bestilt fra cdon.com? Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Har du merket om telefonen blir tregere etter at du la den inn? 8637112[/snapback] Nei, ikke telefonen, men selve pluginn kan noen ganger være litt treig. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Noen som har funnet ut hvordan det er med språk og ÆØÅ-taster på S710 bestilt fra cdon.com? 8640406[/snapback] Det er kun en nordisk modell, og den har ÆØÅ på piltastene. Britisk engelsk er standard språket når du mottar den, men du går bare inn i menyen og velger norsk, eller svensk, dansk, finsk, eller amerikansk engelsk dersom du ønsker det. Deretter starter du telefonen på nytt og du har det språket du måtte ønske! Selv bestilte jeg fra CDON, og det ble 3857 inkl 2GB minnekort og frakt. Billigere enn å kjøpe den hos nest billigste sted inkludert bare frakt. Lenke til kommentar
Dell6400 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Jeg har hat s710 i 2 uker og er veldig fornøyd med den. Har ikke funnet ut om det er mulig å streame radio via wlan. Er det noen som benytter egne programmer for dette? Eller bruker dere windows media player? Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2007 Noen som bruker Skype? Hvorfor brukes høyttaleren på baksiden av telefonen? Det samme skjedde når jeg innstallerte VOiP (SIP) og brukte det også.. Noen mulighet for å bruke høyttaleren på framsiden av telefonen, sånn som vedvanlige telefonsamtaler? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen her som har koblet opp mobilen mot WLAN og klart å kjøre Windows Update på mobilen? Telefonen kobler seg fint opp mot WLAN-et og mottar IP, men jeg klarer hverken å få IE eller Windows Update til å bruke WLAN-et mot nett. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Windows Update fungerer ikke, så det er ikke vits å prøve... Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Windows Update fungerer ikke, så det er ikke vits å prøve... 8660461[/snapback] Er det noen som vet noe mer om hvorfor win update ikke fungerer? Noen her som har koblet opp mobilen mot WLAN og klart å kjøre Windows Update på mobilen?Telefonen kobler seg fint opp mot WLAN-et og mottar IP, men jeg klarer hverken å få IE eller Windows Update til å bruke WLAN-et mot nett. 8660234[/snapback] Nei, jeg har heller ikke fått til dette. Ser at IE kun bruker EDGE og ikk WLAN. Eneste programmet jeg har fått til å bruke WLAN er skype. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen her som har koblet opp mobilen mot WLAN og klart å kjøre Windows Update på mobilen?Telefonen kobler seg fint opp mot WLAN-et og mottar IP, men jeg klarer hverken å få IE eller Windows Update til å bruke WLAN-et mot nett. 8660234[/snapback] WLAN og IE funker fint her. Win Update er så vidt jeg vet deaktivert hos Micorsoft ennå. Men når jeg bruker Skye kommer lyden i høyttaleren på bakseiden av telefonen. Hvorfor det? Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Noen her som har koblet opp mobilen mot WLAN og klart å kjøre Windows Update på mobilen?Telefonen kobler seg fint opp mot WLAN-et og mottar IP, men jeg klarer hverken å få IE eller Windows Update til å bruke WLAN-et mot nett. 8660234[/snapback] WLAN og IE funker fint her. Win Update er så vidt jeg vet deaktivert hos Micorsoft ennå. 8661122[/snapback] Du er sikker på at IE da kobler seg på WLAN og ikke EDGE? Jeg får også IE til å fungere når WLAN er koplet til, men det er bare det at IE bruker konsekvent EDGE hos meg. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen her som har koblet opp mobilen mot WLAN og klart å kjøre Windows Update på mobilen?Telefonen kobler seg fint opp mot WLAN-et og mottar IP, men jeg klarer hverken å få IE eller Windows Update til å bruke WLAN-et mot nett. 8660234[/snapback] WLAN og IE funker fint her. Win Update er så vidt jeg vet deaktivert hos Micorsoft ennå. 8661122[/snapback] Du er sikker på at IE da kobler seg på WLAN og ikke EDGE? Jeg får også IE til å fungere når WLAN er koplet til, men det er bare det at IE bruker konsekvent EDGE hos meg. 8661317[/snapback] Jeg har ikke satt opp noe wap oppsett da. Så kommer ikke på nett uten WLAN ennå.. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du er sikker på at IE da kobler seg på WLAN og ikke EDGE? Jeg får også IE til å fungere når WLAN er koplet til, men det er bare det at IE bruker konsekvent EDGE hos meg. 8661317[/snapback] Hvordan vet du at data går over EDGE-forbindelsen, og at den bare ikke kobler opp mot Edge? Telefonene foretrekker WLAN-forbindelser, så har du det så skal denne brukes selv om Edge er tilkoblet... Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Du er sikker på at IE da kobler seg på WLAN og ikke EDGE? Jeg får også IE til å fungere når WLAN er koplet til, men det er bare det at IE bruker konsekvent EDGE hos meg. 8661317[/snapback] Hvordan vet du at data går over EDGE-forbindelsen, og at den bare ikke kobler opp mot Edge? Telefonene foretrekker WLAN-forbindelser, så har du det så skal denne brukes selv om Edge er tilkoblet... 8661372[/snapback] Jeg har ingen konkrete bevis moskus, men utifra hastiheten jeg får når jeg går til de ulike web sidene med WLAN både av og på er helt lik. Så jeg antar at det er EDGE IE går mot, men på en annen side så kan det jo være telefonens begrensninger som gjør at sidene ikke vises noe raskere ved tilkobling til WLAN enn via EDGE. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 For å være helt sikker på at telefonen bruker WLAN, kan du jo sette telefonen i Flymodus (sjekk Comm Manager), for så å prøve å laste ned en webside. Det kan jo hende andre ting som at telefonen har problemer med å koble skikkelig opp mot det spesifikke trådløse nettet eller lignende... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå