B4stian Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 En ting jeg kan svare på hvertfall. Du må gå inn på oppgavebehandlig rett og slett... til WM5 med touchskjerm finnes det et lite program (3. parts) som gir deg et alternativ til å stenge programmet helt, men ikke funnet noe slikt til WM6. Lurer også fælt på det med kontaktene... etter jeg hadde vært logga på msn brukte jeg 30 minutter på å få fjerna alle msn-kontaktene fra kontaktlista mi. Opera er det verdt å betale 100-200 kr. for - rett og slett. Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Noen andre som har hatt problemer med cd'en som fulgte med? Jeg får bare beskjed om å innstallere Flash Player 8.0 eller nyere. Men jeg har jo versjon 9, og allikevel fungerer det ikke. Har avinnstallert og innstallert på nytt uten hell. Så nå får jeg ikke synka telefonen med datan.. Noen tips? Og en annen ting jeg lurer på. Hvordan får jeg lukka de fleste programmer? Det skal vel ikke være nødvendig og måtte gå til Oppgavebehandling hver gang for å lukke et program? Et ett spørsmål til i denne omgamg. Noen måte å få vist bare sim-kontakter i telefonboka eller lignende? Slik jeg har det å er alt bare rot. Nå er alle MSN-kontaktene mine der, samt alle kontaktene som er lagra på sim-kortet.. Og forresten. Jeg syns ikke at IE fungerte særlig godt. Noen som har noen tips til en annen og bedre nettleser? Opera var jo bare i trial versjon og på engelsk.. 8558665[/snapback] Jeg trenger også tips for å få lukket prog skikkelig. Blir litt for mye multitasking i lengden. Ellers kan du jo bruke opera mini. Funker fint for meg:) Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg trenger også tips for å få lukket prog skikkelig. Blir litt for mye multitasking i lengden. Ellers kan du jo bruke opera mini. Funker fint for meg:) 8558809[/snapback] Istedenfor Opera Mobile? Java versjonen altså? Men hvis jeg sletter alle MSN-kontaktene mine fra kontaktlista, vil det da ha noen påvirkning på MSN da? Eller får jeg beskjed om å legge til alle kontaktene neste gang jeg logger på? Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Blir vel java versjonen ja.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Men hvorfor koster Opera Mobil penger, når alle de andre versjonene er gratis? Og har noen noen tips angående den cd'en? Veldig kjipt og ikke få synkronisert mobilen med datan.. Litt kjipt å slite ut mobilen med å måtte slette alle kontaktene en og en manuelt også.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har du forsøkt å laste ned programvaren fra MS sine nettsider? -KJ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Har du forsøkt å laste ned programvaren fra MS sine nettsider? -KJ 8559603[/snapback] Fant ikke noe der. Dessuten er vel dette noe som hTC kommer med, og ikke MS vil jeg tro.. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Nei. Dette er noe MS kommer med. Har du XP bruker du ActiveSync, har du Vista bruker du Windows Mobile devicecenter. -KJ Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Nei. Dette er noe MS kommer med. Har du XP bruker du ActiveSync, har du Vista bruker du Windows Mobile devicecenter. -KJ 8559958[/snapback] Okaj. Takk for hjelpen. Får innstallert AcitiveSync manuelt, men ingenting av det andre på cd'en fungerer. Men da ordnet iallefall synkroniseringen seg Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Nå kommer det noen flere spørsmål her se Fins det noen DivX codec? Eller noen programmer med innebygde codeker, ala VLC? Er det noen Remote Desktop programmer, slik at jeg kan koble meg på datan hjemme? Hvor kan jeg få kjøpt et slikt adapter så jeg kan koble til vanlig 3,5mm minijack (i Norge)? Musikkprogramvaren var jo veldig bra Endret 7. mai 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 På WM5 og andre tidligere OS så har du TCPMP.. siden dems er nede atm så du får søke selv.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Etter alt jeg har fått med meg om S710 nå, så tror jeg at jeg kommer til å gå for en sånn og kvitte meg med min N95 (eller evt. bytte med noen). Jeg føler meg ikke tilfreds med Symbian, og jeg ofrer gjerne et par funksjoner. Fungerer denne telefonen optimalt med Vista nå? Mener å huske at det var noe tøys i starten. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har enda ikke funnet noe feil i forhold til S710 og Vista. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vakkert. Da blir det en sånn på meg. Må bare kvitte meg med N95'en først. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har hatt min S710 i noen dager nå. Er storfornøyd med den! Lurte på om noen av dere har funnet noen rå Home Screens? Bruker foreløpig "Wireless Home Screen", vil gjerne finne en Home Screen som viser alle agendaer hele tiden (ikke bare når de inntreffer). takk Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Home Screen her: http://www.modaco.com/HTC-Vox-Theme-t254303.html Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Facade er knall! Brukte det på min MTeoR og det fungerte veldig bra.. EDIT: Noen som vet om TCPMP funker til WM6 enda? Endret 8. mai 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
flickflack Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Da var en slik en bestilt og jeg gleder meg fælt. Ser ut som en veldig bra tlf. Var det sånn at det går å bruke skype på den? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Da var en slik en bestilt og jeg gleder meg fælt. Ser ut som en veldig bra tlf. Var det sånn at det går å bruke skype på den? 8570113[/snapback] Ja, det går fint med Skype. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå