Gå til innhold

Tråden om HTC s710

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Valgets kvaler - vente på S730 eller kjøpe S710 :p

8504055[/snapback]

ja, s730 frister sinnsykt, men kommer litt sent... men hvis den får samme pris som s710 venter jeg jo seff og kjøper s730. sendte mail til netcom og de sa at de ville bygge ut hsdpa der jeg bor om noen få mnd så kanskje s730? :w00t:

btw, gjorde search på s730 på google og der kom det opp at samsung har gitt ut et kamera med samme navn :hmm:

sikker på at htc får lov til å lansere s730 under dette navnet da??

Endret av vofif
Lenke til kommentar
K800 har flere farger, mens S710 har større skjerm. Man merker ikke at det er færre farger, ihverfall ikke jeg ;)

Farger

S710 - 65K

K800 - 256K

Skjermstørrelse

S710 - 2.4"

K800 - 2.0"

8504033[/snapback]

Godt mulig at skjermen til S710 støtter flere farger, men grunnen til at den ikke blir levert med mer enn 65k farger, er fordi WM ikke støtter mer.. Uansett, de skjermene jeg har vært borti på WM-enheter, har vært veldig fine :)

Lenke til kommentar

8504055[/snapback]

ja, s730 frister sinnsykt, men kommer litt sent... men hvis den får samme pris som s710 venter jeg jo seff og kjøper s730. sendte mail til netcom og de sa at de ville bygge ut hsdpa der jeg bor om noen få mnd så kanskje s730? :w00t:

btw, gjorde search på s730 på google og der kom det opp at samsung har gitt ut et kamera med samme navn :hmm:

8504124[/snapback]

Jeg tror at hsdpa fortsatt vil være en teknologi forbeholdt de største byene i de førstkommende år. Blir vel "nesten likt som" ADSL - tar lang tid før det er utbygget et dekkende nett.

Lenke til kommentar

8504055[/snapback]

8504124[/snapback]

Jeg tror at hsdpa fortsatt vil være en teknologi forbeholdt de største byene i de førstkommende år. Blir vel "nesten likt som" ADSL - tar lang tid før det er utbygget et dekkende nett.

8504304[/snapback]

For min del så befinner jeg meg stort sett innen trådløse soner, så om jeg har behov for 3G eller bedre så måtte det vært på hytta eller lignende steder uten adls-tilknytning. Og med den hastigheten utbygginga har her i landet, så tviler jeg på at det kommer der jeg trenger det innen de neste 5 åra.. :hrm:

Lenke til kommentar
Den er kjapp. I en helt annen liga kontra liknende telefoner fra Nokia f.eks... ;)

Bruker du den normalt (ikke qwerty) fungerer den som en vanlig telefon rett og slett. Du har også T9 på den så sms går ganske radig.

8447687[/snapback]

Har nå brukt min S710 en stund, og kjener meg igjen i det meste som sies om den, bortsett fra denne. Her opplever jeg Nokia som mye kjappere og enklere.

Med min gamle E61 hadde jeg en kjappere mobil med et bedre tastatur, en bedre skjerm og bedre batteri. Nokia har også bedre minnehåndtering enn WM, noe som gir seg utslag i "penere" kræsj når minnet går fullt. S60 avslutter applikasjoner når den går full; WM6 stopper helt opp. Kun reboot av telefon hjelper.

Ja; jeg vet at du kan installere programmer for å unngå / hjelpe på det meste; men her diskuterer vi telefonene, ikke hvilke applikasjoner som finnes for dem... ;)

-KJ

Lenke til kommentar

Noen andre som har hatt problemer med cd'en som fulgte med? Jeg får bare beskjed om å innstallere Flash Player 8.0 eller nyere. Men jeg har jo versjon 9, og allikevel fungerer det ikke. Har avinnstallert og innstallert på nytt uten hell. Så nå får jeg ikke synka telefonen med datan.. :(

Noen tips?

Og en annen ting jeg lurer på. Hvordan får jeg lukka de fleste programmer? Det skal vel ikke være nødvendig og måtte gå til Oppgavebehandling hver gang for å lukke et program?

Et ett spørsmål til i denne omgamg. Noen måte å få vist bare sim-kontakter i telefonboka eller lignende? Slik jeg har det å er alt bare rot. Nå er alle MSN-kontaktene mine der, samt alle kontaktene som er lagra på sim-kortet..

Og forresten. Jeg syns ikke at IE fungerte særlig godt. Noen som har noen tips til en annen og bedre nettleser? Opera var jo bare i trial versjon og på engelsk..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...