B4stian Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 3G = UMTS Kan hende CDMA er i bruk i statene også, det er jeg ikke sikker på, men det er i bruk i Asia hvertfall. Den kan ikke brukes i Europa (i følge Wikipedia har ingen land i Europa støtte for CDMA). Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 (endret) 3G = UMTSKan hende CDMA er i bruk i statene også, det er jeg ikke sikker på, men det er i bruk i Asia hvertfall. Den kan ikke brukes i Europa (i følge Wikipedia har ingen land i Europa støtte for CDMA). 8407409[/snapback] Hva er egentlig forskjellen på WCDMA og CDMA? V3x'en min har jo støtte for WCDMA, samt at den kan brukes i Asia og Statene. Leveres telefonene der nede kun med støtte for de type nett som finnes der nede? Endret 17. april 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Bra test Datating Nå gleder jeg meg bare enda mer Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Veldig bra telefon!! Råder alle som er litt usikkre om å kjøpe den Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Veldig bra telefon!! Råder alle som er litt usikkre om å kjøpe den 8413721[/snapback] Ja, liten og elegant telefon med utrolig mange muligheter. Jeg synes WM er mye bedre enn Symbian/UIQ-grensesnitt. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 18. april 2007 Forfatter Del Skrevet 18. april 2007 Veldig bra telefon!! Råder alle som er litt usikkre om å kjøpe den 8413721[/snapback] Ja, liten og elegant telefon med utrolig mange muligheter. Jeg synes WM er mye bedre enn Symbian/UIQ-grensesnitt. 8414391[/snapback] Hvordan er batteritiden, både samtaletid og standby? Og hvordan er det å spille av musikk og film? Hvilke kjente formater støttes? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Veldig bra telefon!! Råder alle som er litt usikkre om å kjøpe den 8413721[/snapback] Ja, liten og elegant telefon med utrolig mange muligheter. Jeg synes WM er mye bedre enn Symbian/UIQ-grensesnitt. 8414391[/snapback] Hvordan er batteritiden, både samtaletid og standby? Og hvordan er det å spille av musikk og film? Hvilke kjente formater støttes? 8414611[/snapback] Som jeg skrev i den andre tråden: "Batteriet var på 100% den 16/4 ca. kl. 13:00. Etter ca. 52 timer er den nede på 47% og jeg har snakket ca. 1 time i telefonen + knotet mye med andre funksjoner." Musikk og film kan man spille av i stort sett alle formater. Det er jo Windows Mobile så man kan enkelt hente ned mange forskjellige avspillere til telefonen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Prøvde nå å spille av musikk og film og det går bra, men jeg kopler jeg et Jabra bluetooth hodesett (BT620S) og da spraker det i lyden... noen tips? EDIT: Prøvd med de vanlige proppene som følger med og når de gir bedre lyd enn en headset til 700 kr. så er noe feil... Endret 19. april 2007 av datating Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 19. april 2007 Forfatter Del Skrevet 19. april 2007 Prøvde nå å spille av musikk og film og det går bra, men jeg kopler jeg et Jabra bluetooth hodesett (BT620S) og da spraker det i lyden... noen tips? EDIT: Prøvd med de vanlige proppene som følger med og når de gir bedre lyd enn en headset til 700 kr. så er noe feil... 8426310[/snapback] Stereoheadset? Støtter S710 A2DP? Kan man f.eks. se en vanlig film på den, samt lese teksten? Eller sluker den batteri da? Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg så "Office Space" på mobilen, da hadde den 60% igjen:) Og, ja den støtter A2DP, det gjør til og med Qtek 8310, med en liten "fix". Testa det her om dagen. Endret 21. april 2007 av samyboy Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hvor har dere som har mobilen kjøpt den? Tenker å kjøpe meg en slik til bursdagen min om en måned, og jeg ser at den er billigst på CDON til ca 3550, men at den er med svensk operativsystem. Kan det stemme, at mobiler i Norge selges med svensk operativsystem når det er norsk å få? Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Min har både svenske og norske tegn, på tastaturet.. Tror ikke det gjør noe om den er svensk.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Min har både svenske og norske tegn, på tastaturet.. Tror ikke det gjør noe om den er svensk.. 8443789[/snapback] Men er operativsystemet på norsk eller svensk? Jeg er lite villig til å få engelsk eller svensk oparativsystem når jeg kjøper den i Norge.. Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 På min kan jeg velge mellom UK English, Suomi (Finsk), US English, Dansk, Norsk og Svensk. Men jeg bruker bare UK English, liker ikke Norsk på mobil Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 På min kan jeg velge mellom UK English, Suomi (Finsk), US English, Dansk, Norsk og Svensk. Men jeg bruker bare UK English, liker ikke Norsk på mobil 8444265[/snapback] Hvor kjøpte du den? Og til hvilken pris? Vurderer å sende mail til CDON å spørre hva dom mener med at det står "svensk operativsystem" når det er norsk å få, siden dette er stedet hvor den er billigst.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 På min kan jeg velge mellom UK English, Suomi (Finsk), US English, Dansk, Norsk og Svensk. Men jeg bruker bare UK English, liker ikke Norsk på mobil 8444265[/snapback] Hvor kjøpte du den? Og til hvilken pris? Vurderer å sende mail til CDON å spørre hva dom mener med at det står "svensk operativsystem" når det er norsk å få, siden dette er stedet hvor den er billigst.. 8444303[/snapback] Det er en nordisk variant av telefonen jeg har kjøpt og som er i salg her i Norge. Siden det står Nordisk/nordic går jeg ut ifra at du fint kan velge mellom språkene som samyboy nevner. Jeg jobber i en butikk så fikk tak i en via en leverandør. Alle butikker kan få tak slike så og si, men å kjøpe den på nett er ofte rimeligere. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det er en nordisk variant av telefonen jeg har kjøpt og som er i salg her i Norge.Siden det står Nordisk/nordic går jeg ut ifra at du fint kan velge mellom språkene som samyboy nevner. Jeg jobber i en butikk så fikk tak i en via en leverandør. Alle butikker kan få tak slike så og si, men å kjøpe den på nett er ofte rimeligere. 8446037[/snapback] Derfor syns jeg det virker litt merkelig når det står at det er svensk operativsystem, og at den sleges i norden og ikke skal være norsk. Får sende en mail til CDON å høre så fort jeg får tid. Orker snart ikke å vente mer, så det blir nok en tidlig bursdagsgave på meg i år.. Hvordan er det forresten og sende tekstmeldinger med denne kontra vanlige mobilteefoner? Og hva er lettest, de vanlige tastene eller qwerty-tastaturet? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis man skal skrive en standard sms bruker jeg som oftest de vanlige tastene. Til epost og lengre sms er tastaturet kjekt å ha. Min nordiske versjon har følgende språk: UK English Suomi US English Dansk Norsk Svenska Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hvis man skal skrive en standard sms bruker jeg som oftest de vanlige tastene. Til epost og lengre sms er tastaturet kjekt å ha. Min nordiske versjon har følgende språk: UK English Suomi US English Dansk Norsk Svenska 8447609[/snapback] Da vil jeg nok tro at det som står på CDON er feil.. Er telefonen treg ved skriving? Det er vel ikke sånn som på eldre Ericsson telefoner at ordene dukker opp en liten stund etter de er skrevet? Og er det like lett å sende meldinger som med de vanlige telefonene? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Den er kjapp. I en helt annen liga kontra liknende telefoner fra Nokia f.eks... Bruker du den normalt (ikke qwerty) fungerer den som en vanlig telefon rett og slett. Du har også T9 på den så sms går ganske radig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå