Nimrad Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hvorfor går telefonen automatisk ut av alle programmer etter sånn ca 5-7 sekunder? Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Noen andre som har problemer med at flippen som dekker til usb/lade-pluggen detter ut av seg selv? Utrolig irriterende. 9344085[/snapback] Meget, hehe.. Jeg bare rev den av. Lader den såppass ofte at det er mer irrterende at den er der. Men nå begynner flippen som dekker til minnekortet å bule ut og irritere meg også. (Dog skal jeg la den være på) Har bestilt iPhone, så får se hvor lenge jeg beholder mobilen.. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Prøvde å legge mobilen i vinduet nå som det var litt kaldt, og proppen poppet fortsatt ut. Faren min har også S710 og han har samme problemet. DRIT! Endret 27. august 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Prøvde å legge mobilen i vinduet nå som det var litt kaldt, og proppen poppet fortsatt ut. Faren min har også S710 og han har samme problemet. DRIT! 9373747[/snapback] Da er vel neste steg frysern... Lenke til kommentar
barejalla Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Prøvde å legge mobilen i vinduet nå som det var litt kaldt, og proppen poppet fortsatt ut. Faren min har også S710 og han har samme problemet. DRIT! 9373747[/snapback] Da er vel neste steg frysern... 9373889[/snapback] Bare sett på (inn) gummien på riktig måte, så ramler den ikke av (ut). :!: Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Skal gi deg 1000kr om du kommer med en metode som funker. Har prøvd alt, så tviler på at du klarer det. :] Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Skal gi deg 1000kr om du kommer med en metode som funker. Har prøvd alt, så tviler på at du klarer det. :] 9377432[/snapback] Samme her. Tar nøyaktig 11 sekunder fra pluggen er dyttet på plass og fingeren fjernet, før den er helt ute igjen.. Vurderer dterkt å bare rive den av. Har ikke hatt noen problemer med smuss som har dekket til kontakten på tidligere telefoner, så ser ingen grunn til at det skal skje her heller.. Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Haha n00bs! Min tar bare et halvt sekund! Men nok om det.. Sinnsykt plagsomt at den popper ut hele tida egneltig.. absolutt ignenting som kan hjelpe for det? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 lynlim da? kan bli problematisk med lading men... Lenke til kommentar
superdiggstudine19 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 da har jeg endelig fått ny mobil fra elprice og denne virker. 16 dager etter jeg skulle hatt en, men men når jeg setter cden i pcen får jeg beskjed omå laste ned acrobat 8. trykker på linken og laster ned, men cden vil fortsatt ikke starte.... hva gjør jeg feil... jeg er litt noob på mob. hva betyr den E som er øverst på skjermen ogover deknigsstrekene? denne er på, vildet si at jeg er tilkoblet noe som koster penger å bruke? brukte msn i sted. hvordan vet jeg at det er wifi jeg bruker og ikke betaltjeneste? ellers noen tips for hva jeg bør gjøre med flett ny tlf? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du trenger egentlig ikkje noke av det som er på den cd'n. Det du trenger er activesync om du har XP og tilsvarede prgoram for vista. Bare å søke på google så finner du fram til microsoft sine sider og laster ned. Den E'n betyr at den er på GPRS / EDGE nettet ja. Den bruker wifi når den får det til... Lenke til kommentar
superdiggstudine19 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 får beskjed om at jeg ikke har nok minne til å ta bilde....har bare tatt et bilde og har 2 gb kort... hva gjør jeg feil? Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Gå i task manager og avslutt prosesser.. Det er det den ikke har nok minne til. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Den E'n betyr at den er på GPRS / EDGE nettet ja. Den bruker wifi når den får det til... 9385882[/snapback] E betyr at telefonen er i et område med Edge dekning, og G betyr at den er i et område med kun GSM/GPRS dekning. Så lenge du ikke har satt opp telefonen med internettinnstillingene til din operatør, bruker den wlan. I går kveld gikk jeg lei av den jævla pluggen som kommer ut igjen med en gang jeg putter den inn, så jeg bare tok av bakdekslet på telefonen og vippa hele pluggen ut, uten å ødelegge den. Eneste ulempen jeg kan se med det er at det blir et lite hull inn i telefonen. Valget er jo da i så fall å klippe til gummibiten.. Forresten, noen som har et bra vekkeklokkeprogram å bruke? Jeg er aldri våken nok til å velge hvor lenge det er til telefonen skal ringe igjen når jeg slår den av føørste gangen, så jeg sovner bare igjen.. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 jeg er litt noob på mob. hva betyr den E som er øverst på skjermen og over deknigsstrekene? denne er på, vildet si at jeg er tilkoblet noe som koster penger å bruke? Den over dekningsstrekene betyr at du her tilkobla med GPRS, og det koster penger ja. MSN er vel foresten gratis fram til 1 sept. i allefall på netcom og telenor. Den som står åleine er om det er dekning eller ei. E for EDGE og G for vanlig GPRS. Lenke til kommentar
EC120 Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Jeg har tenkt å kjøpe meg en slik telefon, hvor finner man apps og sånn? Og kan man få dette themet til telefonen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det er vel TouchFlo eller noe slikt. Det er beregnet på f.eks. HTC Touch. Du må ha en trykkfølsom skjerm for å kunne bruke det. Kan jo hende noen har lagd noe liknende uoffisielt... Lenke til kommentar
Ronso17 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen som vet av en ganske brukbar theme generator? Lenke til kommentar
EC120 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen som vet om noen bra themes, da? Jeg er ikke så glad i det grønne. Lenke til kommentar
Ronso17 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som vet om noen bra themes, da? Jeg er ikke så glad i det grønne. 9396387[/snapback] Søk i forumet, så finner du en del linker om themes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå