Gå til innhold

Tråden om HTC s710


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan setter jeg opp telefonen til å sjekke mail et par ganger for dagen?

 

Og er det mulig å ha flere browsere opp samtidig? hvis jeg for eksempel er på nrk sin side og hører på radio, kan jeg åpne enda en browser eller noe lignende og fortsette og surfe, eller hva skal jeg gjøre for at ikke radioen stopper når jeg skal fortsette surfingen?

 

Hvorfor kobler det trådløse nette seg av med en gang skjermen blir svart? (Skjermsparer elr noe sånt)

9197354[/snapback]

Det første gjør du i e-post oppsettet.

 

I Explorer er det vel ikke mulig. Men mener å huske det er mulig med Opera. Opera er desverre betalingsvare.. :( Hva mener du med at radioen stopper når du fortsetter surfingen?

 

WLAN er opprinnelig konfigurert for å slå seg av når telefonen er inaktiv. dette endrer du på i strømsparingsinnstillingene. :)

Lenke til kommentar
Hvordan setter jeg opp telefonen til å sjekke mail et par ganger for dagen?

 

Og er det mulig å ha flere browsere opp samtidig? hvis jeg for eksempel er på nrk sin side og hører på radio, kan jeg åpne enda en browser eller noe lignende og fortsette og surfe, eller hva skal jeg gjøre for at ikke radioen stopper når jeg skal fortsette surfingen?

 

Hvorfor kobler det trådløse nette seg av med en gang skjermen blir svart? (Skjermsparer elr noe sånt)

9197354[/snapback]

Det første gjør du i e-post oppsettet.

 

I Explorer er det vel ikke mulig. Men mener å huske det er mulig med Opera. Opera er desverre betalingsvare.. :( Hva mener du med at radioen stopper når du fortsetter surfingen?

 

WLAN er opprinnelig konfigurert for å slå seg av når telefonen er inaktiv. dette endrer du på i strømsparingsinnstillingene. :)

9197821[/snapback]

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734

right]

Alle telefoner har jo det. Nå snakker ikke jeg om FM-radio, men om GSM-radioen. :)

9197811[/snapback]

 

 

hehe.denna var tynn :):dribble:

 

 

 

 

har denna tlf java??

 

hva er s¨å bra med java?

Lenke til kommentar
Fungerer TomTom skikkelig på S710, og evt. hvilken versjon?

9062976[/snapback]

TomTom har GPS-programvare til trykkfølsomme skjermer, så dette fungerer dårlig med S710 som ikke har trykkfølsom skjerm. Det man kan gjøre er å installere et lite program som heter "FakeCursor", som simulerer trykk på skjerm ved å bruke pilene til å flytte rundt på et kryss på skjermen. Da funker TomTom kjempegreit. Jeg bruker det med TomTom Navigator 6. Hørt noen rykter om at TomTom Navigator 5 funker på telefoner uten trykkfølsom skjerm, men jeg vet ingenting om det.

9070730[/snapback]

 

Du får jo ein Tomtom versjon som funker på Smartphones, denne vil nok fungere på s710.

Eg hadde ein versjon på min Imate SP5 telefon, og denne er jo nesten det samme. Trur den heiter Tomtom Mobile eller.no.

Lenke til kommentar
Jeg har funnet en måte å lage en spilleliste til Windows Media Player med alle NRKs radiokanaler, som man kan høre på via WLAN!

9232631[/snapback]

Vært morro med en fin liten guide :)

 

 

Noen som vet om noen RSS-klinter som støtter s710'n? Og kunne noen legge ut en link til Opera, er litt for lat til å lete i dag :whistle:

Lenke til kommentar
Noen som har erfaringer med taster på tastaturet henger seg opp og må trykkes hardt på for å funke ?

 

I mitt tilfelle er det V knappen, jeg må stoppe opp hver gang og trykke hardt på den lenge.

 

Noen tips til hva jeg kan gjøre ?

9244534[/snapback]

Send den på reperasjon og få det på garantien din.

Jeg har nå hatt telefonen i drøye 3 måneder, men ingen av mine taster henger seg opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+123498734

fikk endelig min S710 idag etter mye fram og tilbake...men..!! har sittet nå i 2 timer å får F ikke innstallert Active sync!

 

får opp denne mld etter jeg har innstallert Device handbook :

 

erorr : theres a problem whit tihis WINdows installer package. A DLL required for this innstallation 2 be complete!

 

innst fra cd-romen og har lasted ned prog fra nett å prøvd , men INGENTING skjer..stopper på ca 53% av innstallasjon!

 

har justert den avansert-tilkoplingsruten av og på på telefonen i alle slags kombinasjoner

 

noen som kan hjelpe meg?? er ufattelig utålmodig (og trøtt)

 

 

 

anders

Endret av Slettet+123498734
Lenke til kommentar

Jeg skal komme med en guide på hvordan man får NRK nettradio på mobiltelefonen på hjemmesiden min senere (kommer til å si ifra) :)

 

Men det jeg lurte på, hva er kjappeste måte å få en video over til mobiltelefonen? Et program? Codec/størrelse etc.

 

Bruker også Mac, men ikke et problem om programmet er for Windows.

Lenke til kommentar

fikk en flett ny s710 i posten i går fra elprice.no

 

 

da jeg satte inn sim kortet mitt og slo den på etter lading fikk jeg beskjed om

 

"fatal feil"

 

"datakrasj- kontakt service"

 

den ser ut til å virke ok uten sim kort, vet ikke om det er tilfeldig

 

 

har prøvd å få tak i elprice på mail og tlf uten hell

 

 

hva skal jeg gjøre? det er ikke elprice butikk her i nærheten..

 

 

håper noen kan komme med noen tips

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...