Alfa_Romeo Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) Hei! Har hatt min S710 i snart 5 dager nå, men har funnet et par downsides. I dag begynte jeg å merke at slideren hadde blitt litt lösere enn den har värt tidligere. Man kan vrikke på overdelen noen millimeter, noe som er veldig plagsomt. Virker som overdelen og underdelen har lösnet litt fra hverandre på en måte, slik at de ikke sitter helt intill hverandre. Helt sikker på at den ikke var slik i går. Noen av dere S710 brukere som har erfart det samme?? I tillegg virker det som tilbake knappen har blitt litt slarkete (Den med pil bakover <--). Virker som man kan presse den gjennom telefonen Andre som har erfart lignende saker?? Noen som tror at dette er noe å reklamere på?? Endret 24. juni 2007 av Alfa_Romeo Lenke til kommentar
Penrin Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Har ikke erfart noe slikt nei. Overdelen skal sies å kunne vrikkes litt på, men det er en halv millimeter elelr noe slikt. Har hatt den siden et par uker etter den kom ut mener ejg det var, og ikek hatt noe særlig større problemer enn at den gummidingsen forran miniusben ikke vil sitte på plass lenger. Kan til tider være treg, men da er taskmanageren fin;) Aldri opplevd slikt som du sier din gjør. Men om det er mye, og veldig plagsomt, og du må bruke skikkelig kraft for å trykke ned tasta, så burde du nok få reklamasjon på den ja. Lenke til kommentar
NielsA Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Funderer litt på denne telefonen, men har et par spm. har noen prøvd denne med bluetooth gps modul tilkoblet? Hvordan fungerer det? Noen fornuftige forslag til Kart software så jeg kan bruke den som en GPS navigator i bilen? Den epost funksjonen går det an å sette opp den så den kun laster ned epost når den har WiFi tilkobling og at den gjør det da automatisk og bruker kun mobilnettet hvis du ber den om det direkte? Lenke til kommentar
[space] Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 slike gummideksler er alltid noe dritt. Det foran usbporten er fortsatt greit, men det foran minnekortet går ikke skikkelig på plass lenger. Virker som gummien utvider seg eller no. Hadde samme problem på min gamle SE700i(?) Har også funnet ut at det kan være greit å boote (skru den av og på) en gang i uka om ikke merkelige ting skal skje. Første gang: Mobilen ble sinnsykt treg. Uendelig dårlig respons på taster og programmer. Ifølge taskmanager var det ingen programmer som kjørte og alt minnet var tilgjengelig. Booting løste problemet. Andre gangen: Kom på jobb og ble fortalt jeg hadde fått både mail og sms av en av sjefene mine. Det hadde jeg jo ikke. Mobilen funket helt flott. Ikke treg eller noe som kunne tyde på at ting hang. Bootet og 2 smser og en mail fra dagen før rant inn. Den andre gangen her er egentlig det værste, da jeg ikke kunne oppdage på mobilen at noe hadde tryna. Lenke til kommentar
el-thorre Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Jeg opplever det samme problemet med gummidekselet til minnekortet og at den bør bootes regelmessig 1-2 ganger i uka for å være "sharp". Egentlig så oppfører den seg som en vanlig pc... med tanke på bootingen. Det med mailproblemet kjenner jeg meg ikke igjen i. Det kan jo ha vært andre faktorer enn telefonen som fikk det til å skje. Lenke til kommentar
torboer Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Jeg så "Office Space" på mobilen, da hadde den 60% igjen:)Og, ja den støtter A2DP, det gjør til og med Qtek 8310, med en liten "fix". Testa det her om dagen. 8440243[/snapback] Kan du si noe om hvor jeg kan finne denne fix`en og hvordan den legges inn på 8310? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Se her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=264046 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2007 Del Skrevet 4. juli 2007 Er den nye opera (4?) støttet av S710? Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 http://www.download.com/zaTelnet-Light-for...tml?tag=lst-0-6 Gratis SSH/Telnet klient til smartphone Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jepp! Opera 4 funker fint det Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Linkey til en installasjon som funker? http://www.download.com/zaTelnet-Light-for...tml?tag=lst-0-6 Gratis SSH/Telnet klient til smartphone 9015977[/snapback] Får "zaTelnetSP er ikke et gyldig Windows CE-program" når jeg prøver å kjøre installasjonen. EDIT: Nei, duverden, det fungerte alikavell.. EDIT2: Når jeg prøver å logge på linux-boksen min så får jeg bare opp "SSH-2.0-OpenSSH_4.2pl Debian-7ubuntu3.1". Får ikke trykket på noen ting.. Endret 6. juli 2007 av ahpadt Lenke til kommentar
wanna-b Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) humm, sorry, har ikke ruket å prøve det ut selv enda. men her er en fin ftp klient http://handheld.softpedia.com/get/Internet...rer-28788.shtml Den koster penger, 30dagers trial, men virker veldig bra! http://www.pocketpcfreewares.com/en/index.php?soft=1180 dette er gratisversjonen, men fikk ikke til å koble til serveren min edit: så forresten nå at det var veldig mye morsom freeware til pocketpc på http://www.pocketpcfreewares.com Endret 6. juli 2007 av wanna-b Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Bruk Dangaards Operatørkonfigurator.http://www.smartmobil.no/Article617.phtml Koster kr. 5,- men du slipper maset. 8700564[/snapback] jeg kommer ikke inn på den siden. er det andre plasser der jeg kan laste ned disse innstillingene til mms og gprs/wap til netcom? Lenke til kommentar
samyboy Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gå inn på www.htc.com. Velg land (øverst til høyre), så gå på products, og velg mobilen din (s710) og velg support, deretter software update. og der finner du Network wizard. Den legges inn på telefonen via datakabel. Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gå inn på www.htc.com. Velg land (øverst til høyre), så gå på products, og velg mobilen din (s710) og velg support, deretter software update. og der finner du Network wizard. Den legges inn på telefonen via datakabel. 9023837[/snapback] oki takk Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gå inn på www.htc.com. Velg land (øverst til høyre), så gå på products, og velg mobilen din (s710) og velg support, deretter software update. og der finner du Network wizard. Den legges inn på telefonen via datakabel. 9023837[/snapback] oki takk lurte på en ting. nokia n73 gå over til htc s710. er det godt valg? ?? Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Holux GR-236. 8919283[/snapback] Jeg har nettopp fått meg Holux GPSlim 240, og vurderer software også. Den funker med Google Maps, men det blir dyrt å laste inn kart over GPRS etterhvert som man kjører. Er det noen software jeg kan kjøpe som er kompatibelt med Windows Mobile 6 (og HTC S710 såklart) ? Lenke til kommentar
tvilling81 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Gå inn på www.htc.com. Velg land (øverst til høyre), så gå på products, og velg mobilen din (s710) og velg support, deretter software update. og der finner du Network wizard. Den legges inn på telefonen via datakabel. 9023837[/snapback] har fått meg denne mobilen. men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal installere programmer og slik til den. eneste jeg har fått til er å koble mobilen til pc bruker da den activsync. men hvordan i det huleste kan jeg installere på den? er det ingen som vettttt?? Endret 9. juli 2007 av tvilling81 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er mange som vettttt... Du har to muligheter: 1) Installasjonsfil/program som kjører på PCen. Filen slutter da med ".exe" 2) Installasjonsfil som du skal overføre til telefonen (gjerne via ActiveSyncs browse-mulighet) og kjøre der via Filutforsker. Disse filene slutter med ".cab". Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hei! Jeg kjøper sannsynligvis denne telefonen nå, og da er det noen ting jeg lurer på: Hvor mye var minnekortet som fulgte med og hvordan er internminnet på denne telefonen ? Jeg set at batterilevetiden er på 170 timer, noe ikke er særlig mye, derfor lurte jeg på om det var mulig å kjøpe et ekstra batteri til telefonen, eventuelt hvor ? Følger det forresten med stikkkontakt lader, siden jeg leste at du lader den gjennom usb kontakten ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå