IRRupt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Har fått tilbud om å kjøpe denne forsterkeren ubrukt, men føler at jeg er litt på tynn is her. Er disse spesifikasjonene noe tess? Noen som kan anbefale noen fornuftig pris for denne? På forhånd takk! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Trur prisen er 5000,-! har den til russebilen, og den har gått til hell... fikk en ny en, og slapp å gi fra oss den gamle. problemet er at jeg ikke vet hva som er feil med den gamle.. finner jeg ut av det, så har jeg en sinnsykt digg forsterker! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) LOL, boschman har aldri vært digg, og kommer sikkert ikke til å bli det heller... Stiller vel omtrent i samme klasse som UsCarvor... Ikke verdt en dritt... Endret 19. april 2007 av cossiemk1 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Jeg ville heller satset på en Us Amps xt800.4 (www.morel.no) eller xt1600.4 om du har pengene. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 LOL, boschman har aldrig vært digg, og kommer sikkert ikke til å bli det heller... Stiller vel omtrent i samme klasse som UsCarvor... Ikke verdt en dritt... 8412677[/snapback] Åja, så du har VELDIG lang erfaring med de eller? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har testet de fleste som har vært å få tak i opp gjennom tiden ja... Har forøvrig holdt på med bilstereo siden 1987 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har testet de fleste som har vært å få tak i opp gjennom tiden ja...Har forøvrig holdt på med bilstereo siden 1987 8419381[/snapback] og så har du ikke lært deg å skrive en gang? hvis du har vært i bransjen så lenge, så kan du gi trådstarter det han spør om.. i det minste en pris! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Hva er det jeg skriver som er så feil da?? Det er foresten mange med feks dysleksi, som faktisk fungerer fint i samfundet, fordi om de ikke kan skrive alt riktig... Også går det ann å taste feil på tastaturet.... Fordi om du ALDRI gjør det On topic: Den forsterkeren du linker til, er ikke verdt mere en 3-400kr. Får du den ikke for den prisen, så har sikkert jeg noe billig liggendes Lenke til kommentar
Ali_G Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Har testet de fleste som har vært å få tak i opp gjennom tiden ja...Har forøvrig holdt på med bilstereo siden 1987 8419381[/snapback] og så har du ikke lært deg å skrive en gang? hvis du har vært i bransjen så lenge, så kan du gi trådstarter det han spør om.. i det minste en pris! 8419539[/snapback] Kan jeg spørre hva slags erfaring du har med bilstereo spax? Testet mange forskjellige merker? ....... Lenke til kommentar
MasterOfDisaster Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Om han synes den er bra så kan han få synes det;) er ikke alle som har like store krav angående lyd kvalitet men det skjønner IKKE de på forumet her. Pappa hadde en bochman som hadde helt grei kvalitet;) Er ikke alle som har 20 000 på bil anlegg;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå