fredstian Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Faren min skal ha seg bluetooth handsfree, av den typen man har på øret til bruk på jobben. Han har en Sony Ericsson K800i og pris har lite å si siden jobben betaler. Hvilken bluetooth handsfree skal han velge? Kom gjerne med konkrete eksempler! Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Faren min skal ha seg bluetooth handsfree, av den typen man har på øret til bruk på jobben.Han har en Sony Ericsson K800i og pris har lite å si siden jobben betaler. Hvilken bluetooth handsfree skal han velge? Kom gjerne med konkrete eksempler! 8251380[/snapback] Han kan bruke akkurat hvem han vil, fordi bluetooth-teknologien er en universal standard. Hvordan han vil ha kommer akkurat på hvor mye han vil gi for den. Sjekk ut bluethoot-handsfree'er i Prisguiden! Endret 27. mars 2007 av >Jonas< Lenke til kommentar
fredstian Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Faren min skal ha seg bluetooth handsfree, av den typen man har på øret til bruk på jobben.Han har en Sony Ericsson K800i og pris har lite å si siden jobben betaler. Hvilken bluetooth handsfree skal han velge? Kom gjerne med konkrete eksempler! 8251380[/snapback] Han kan bruke akkurat hvem han vil, fordi bluetooth-teknologien er en universal standard. Hvordan han vil ha kommer akkurat på hvor mye han vil gi for den. Sjekk ut bluethoot-handsfree'er i Prisguiden! 8251793[/snapback] Men hva er forskjellen på en til 200 i forhold til en til 1000kr? Blir nok til at jeg foreslår at han kjøper f.eks. denne.... Lenke til kommentar
elf_man Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Faren min skal ha seg bluetooth handsfree, av den typen man har på øret til bruk på jobben.Han har en Sony Ericsson K800i og pris har lite å si siden jobben betaler. Hvilken bluetooth handsfree skal han velge? Kom gjerne med konkrete eksempler! 8251380[/snapback] Prisforskjeller viser seg som regel på 2 områder: - Fysisk størrelse, jo mindre jo dyrere (generelt sett) - Batterilevetid, jo lengre jo dyrere (generelt sett) Talekvalitet er litt så som så. De fleste moderne handsfree har helt grei kvalitet. Alikevel vil jeg dra frem Jabra JX10. Dette er en smekk liten sak som har god batterilevetid og er veldig tydelig. Eneste jeg har lagt merke til at folk klager på, er bøylen som kan taes av. Denne knekker for en del, jeg anntar at grunnen er fordi de er litt for harde med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå