Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

forsterkertrøbbel! hjelp meg noen

Anbefalte innlegg

hei

noe mystisk må ha skjedd med anlegget mitt.... før lørdag morgen fungerte alt helt perfekt... så tok jeg ut sikringen og basskassa for jeg skulle over til sverige og handle og trengte plassen... men så til problemet... Da jeg satt basskassen og sikringen på plass og skrudde på anlegget ga forsterkeren ingen respons... Det jeg har gjort er og teste med en annen spiller... sjekket tilkoblinger... Målt frem at strøm og jord er på plass... remote styringen er på plass... innstillingene på spilleren er på plass. Jeg har også ringet ut kablene for og sjekke de for brudd hvilket det ikke er... jeg har også testet og bruke en annen forsterker med tanke på at den jeg har kanskje hadde sagt takk for seg men samme problemet oppstod med den andre forsterkeren... Hva kan være galt her? alle koblinger er på plass samt sikring. forsterkeren får strøm men gir ingen respons...

BLIR GAL AV DETTE.... VÆR SÅ SNILL OG HJELP MEG...

alle svar tas godt imot...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje du er like dum som meg og har glemt å sette sikringen på plass igjen? :p

8251584[/snapback]

nei er nok ikke så dum... sikringen er på plass den... hvordan kunne jeg ellers ha fått målt at forsterkeren mottar strøm

Lenke til kommentar
Er det ikke noe liv i noen av forsterkerne du har prøvd?

8252095[/snapback]

nei det er ikke det og det er det jeg syntes er utrolig rart... og en tanke som jeg ikke får bort er hva kan ha skjedd... jeg tok kunn ut sikringen og basskassa ingenting annet tok jeg ut i første omgang

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Ta en liten ledningsbit å sett mellom pluss og remote, blir det da liv i forsterkeren er det styrestrømmen som kødder.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Enten mangler du da pluss eller jording, eller er forsterkeren gåen. setter du en ledningsbit mellom pluss og remote er det samme signalet forsterkeren får som når du slår på cd spilleren.

Lenke til kommentar
Enten mangler du da pluss eller jording, eller er forsterkeren gåen. setter du en ledningsbit mellom pluss og remote er det samme signalet forsterkeren får som når du slår på cd spilleren.

8281342[/snapback]

2 forsterkere etter hverandre som er gåene?

Lenke til kommentar
eller remote utgangen på spillern

8282003[/snapback]

det kan jo være løsningen det hvis remoten på spilleren er gåen... noen tips til hvordan jeg sjekker det? fikk en kammerat til og sjekke det for meg og jeg mener han sa at det var kontakt på remoten også... mener han målte strøm i den fra spilleren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...