Fruktkake Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg la merke til at når folk svarer meg, vises det jeg har skrevet allerede i en alt for tidlig linjebryting. Så vidt jeg vet har jeg ikke satt en slik instilling verken i Gmail eller Thunderbird. Sett at jeg skriver denne setningen i Thunderbird Det var en gang et forumtroll som åpnet vinduet, og når trollet gjorde det kom det desverre inn sollys og forumtrollet ble til sten. blir det slik når jeg har sendt det Det var en gang et forumtroll som åpnet vinduet, og når trollet gjorde det kom det desverre inn sollys og forumtrollet ble til sten. Det er litt vanskelig å forklare det, men jeg håper noen forstår. Har noen vært borti det samme? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det er gmail interfacet som gjor det nar du leser email. Sendte akkurat en email til meg selv, og den ble ikke slik da jeg leste den i outlook express.. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Sendte du fra Gmail til Gmail, eller fra Gmail til en annen e-postkonto du har? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 gmail til online.no greia mi fra telenor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå