Gå til innhold

Når kommer open beta test age of conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen som vet. Blir en del testere som blir invitert neste måned, men Open Beta blir det ikke. Tviler det noensinne kommer egentlig. Problemet med Open Beta er at det tiltrekker seg så mange som vil bare teste spillet og skape dårlig rykte, det hjelper ikke Funcom ett fnugg.

Lenke til kommentar
Men vet man sikkert at open beta ikke kommer? kan noen flere si sin mening?

8251183[/snapback]

Ikke sikkert nei, men Funcom har sagt at man skal ikke ta dette som en selvfølge. De skrev også at de har dårlig erfaring med dette og det kan jeg skrive under på. Har vært betatester i veldig mange MMORPG`s. Open Beta er ikke til nytte for noen lenger. Folk driter i å rapportere bugs og vil heller bare få en sniktitt av spillet. Liker de ikke det bryter de avtalen og poster filmer på Youtube så folk får feil inntrykk.

 

Så jeg syns Funcom kan holde seg til interne betatestere. Folk har ikke vett nok til å kunne teste slike ting.

Lenke til kommentar
Men vet man sikkert at open beta ikke kommer? kan noen flere si sin mening?

8251183[/snapback]

Ikke sikkert nei, men Funcom har sagt at man skal ikke ta dette som en selvfølge. De skrev også at de har dårlig erfaring med dette og det kan jeg skrive under på. Har vært betatester i veldig mange MMORPG`s. Open Beta er ikke til nytte for noen lenger. Folk driter i å rapportere bugs og vil heller bare få en sniktitt av spillet. Liker de ikke det bryter de avtalen og poster filmer på Youtube så folk får feil inntrykk.

 

Så jeg syns Funcom kan holde seg til interne betatestere. Folk har ikke vett nok til å kunne teste slike ting.

8253480[/snapback]

 

Der tar du galt gitt.

 

Utviklere vet da godt at når dem åpner betaen til en "open beta", så vil det være masse folk som ikke gidder gjøre noenting. Men det vil også alltids være folk som gjør det. Så litt rester av bugs blir også fjernet.

Uansett, det er ikke det "open beta" blir brukt til.

 

Open beta har bare to formål.

1. REKLAME!

2. Stress testing av servere.

 

Når ett spill går ut i open beta så har NDA'en blitt løftet. Eller det burde ihvertfall ha vært løftet.

Jeg kan hvertfall ikke huske sist gang ett spill var i open beta der utviklerne virkelig trudde att 10.000 + + folk kunne klare å holde tett.

 

Så om folk poster videoer på youtube, så er det også bare for det bedre, da YouTube kanskje er den beste reklame mediet de kan få.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...