King-Nothing Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Når jeg åpner vg.no ser det slik ut i Opera: Dette gjelder kun vg.no, men ikke IE ser den vanlig ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Slå av "tilpass til vindusbredden" (Ctrl+F11)? Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Tuusen takk! Endelig kan jeg lese VG igjen! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Slutte å besøke vg.no! Det er min løsning. Jeg har også "Tilpass"-greiene, samt zooming og sida ser bare ikke ut. Får lest første kolonna med nyheter, that's it. Alternativ kan være vg.no/nyheter - men den er ikke like gøy. Nei, db.no ftw. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Går det ikke an å få til slik at jeg slipper å trykke ctrl + F11 hver gang? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det skal holde å trykke det en gang. Da skal det være av helt til du slår det på igjen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Når jeg åpner Opera, så er det innstilt på "tilpass til vindusbredden" hver gang. Selv om jeg huker den vekk, så er den der når jeg starter opp igjen. Noen andre forslag til hvordan jeg kan få den til å bli uten "tilpass til vindusbredden" når jeg starter? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Bare så det er sagt; VG vises ikke skikkelig i noensomhelst internettleser. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 2. april 2007 Forfatter Del Skrevet 2. april 2007 Har alltid sett ordentlig ut før. Men uansett burde det gå an at Opera som standard ikke viser sider "tilpasset til vindusbredden" Lenke til kommentar
H80 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Har alltid sett ordentlig ut før. Men uansett burde det gå an at Opera som standard ikke viser sider "tilpasset til vindusbredden" 8291868[/snapback] Fjern krysset under verktøy - innstillinger - nettsider - tilpass til vindusbredden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå