Alte-to Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei. Ser etter Vista-drivere til Scanner'n fra topic. noen av dere som vet hvor gammel den er? HP sier at Hardware over 7år blir ikke oppdatert ER den ikke det, får jeg bare vente^^ evt. om noen vet av no universal-drivere som IKKE lager "blå-skjerm" i vista ved oppstart mvh Tommy Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hei. Ser etter Vista-drivere til Scanner'n fra topic. noen av dere som vet hvor gammel den er? HP sier at Hardware over 7år blir ikke oppdatert ER den ikke det, får jeg bare vente^^ evt. om noen vet av no universal-drivere som IKKE lager "blå-skjerm" i vista ved oppstart mvh Tommy 8250900[/snapback] Regner med at du leste på HP sine hjemmesider? Jeg siterer: We are sorry to inform you that there will be no Windows Vista support available for your HP product. Therefore your product will not work with Windows Vista. The majority of HP products not supported in Windows Vista are beyond seven years old. If you are using the Windows Vista operating system on your computer, please consider upgrading to a newer HP product that is supported on Windows Vista. HP has numerous products on the market that support Windows Vista. Har du virkelig lest teksten mer enn en gang? Dessuten, scannere er jo kjempebillig for tiden. Gå til din lokale forhandler og sjekk litt priser, tror du vil bli overrasket. Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 "The majority of HP products not supported in Windows Vista are beyond Seven years old." ja, leste vell den... Tenkte det var en standard tekst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå