Deadringer Skrevet 30. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Retta på teksten til Ljå, for der var det mye feil: Jeg har fulgt med her. Og det er bare pølsevev det Lindberg sier! Altså, hvis noen hadde brutt seg inn hos meg, så ville jeg selfølgelig for pokker ha forsvart min eiendom, om så med juling! Så jeg vil'il'il jeg 'il jeg.. En honør til..til hvalfangeren på at han runjulte de som prøvde seg på skuta hans. Og EN TING TIL!! HVAL; HVALKJØTT! DET ER MAT! vet lindberg hva jeg har i denne pakken her?(noen roper noe i salen i protest) HOLD KJEFT, DETTE HAR IKKE DU NOE GREIE PÅ! Programleder: Sitt ned nå! NEI, altså dette her er fersk hvalkjøtt, DET ER MAT, NOE SOM MAN SKAL SPISE! Og så kommer dyyyyyyrebeskyttelsen og påstår det at man ska beskytte den (en eller annen gay med rar stemme sier) Du, skal jeg si deg en ting, Står der du står, så skal jeg bare si deg en sak, har du sett deg i speilen noen gang? JA, JEG SER MEG SELV I SPEILEN HVER ENESTE DAG!! (gay): Har du kommet fram til at du aldri noen sinne kunne klare å gi noen juling som brøt seg inn i ditt hus? DU HAKKE... DU HAKKE PRØVD SEG, DU HAKKE PRØVD DEG!! DU ER VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG!! DU VET IKKE HVA JEG ER I STAND TIL, BÅDE FYSISK OG PSYKISK!! edit: jeg ler faen meg fortsatt! Legg merke til hvordan ansiktsuttrykket hans endrer seg, øynebrynene og alt, når han karen sier at han aldri ville klare å juleopp noen. :!: Endret 30. mars 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Ble en del feil når jeg oversatte den ja, men det var jo så seint og da. Så det var dyrebeskyttelsen og ikke Forsinkelsen nei hehehe Edit: er enig i mye av det han sier her: Endret 30. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 han du refererer til som gay el. rar stemme er Lindberg! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Men han er da nokså gay da? , Hans Bauge har visst en egen plass i wikipedia! http://no.wikipedia.org/wiki/Hans_Bauge Endret 30. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 det er rart så stille alle de andre blir når han snakker, TAKK! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 31. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2007 Jeg har sett ALLE youtubevideoen med Bauge =---D Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Pinlig for den ene programlederens del når har prøver å få Bauge til å sette seg ned, men hører ikke etter... men går og setter seg med en gang når Lønning sier uten anstrengelse: "Bauge.., du måitsje, du må bare setta deg" Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. april 2007 Forfatter Del Skrevet 1. april 2007 Pinlig for den ene programlederens del når har prøver å få Bauge til å sette seg ned, men hører ikke etter... men går og setter seg med en gang når Lønning sier uten anstrengelse: "Bauge.., du måitsje, du må bare setta deg" 8284284[/snapback] Haha, ja, har tenkt over det jeg også Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Haha! Han klikka jo helt :!: Bauge eier! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Avantar Anyone? Avantaren er nå opptatt! Endret 3. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Litt av en type, og ja - det frister faktisk veldig og bruke den der til avatar Ljå! Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 brølar han sinnsykt mykje. Tydeleg at denne saken fanger hans interesse. Ikkje lett å høyre kva han sir, dog. Lenke til kommentar
0000000000 Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Syns ikkje det er særleg vanskeleg å høyre kva han seir på nokon av dei klippa. Men det er ein genial mann, og han SKAL opp som avatar. TAKK! Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Lagde et par andre så her er det bare å forsyne seg Edit: En til! (taken) Endret 8. april 2007 av Ljå Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Den siste Bare helt genial han fyren der, han ser på en måte barnslig ut også! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Å herregud, Bauge for president! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Å herregud, Bauge for president! 8304591[/snapback] Haha, ja! Hadde vært fett å se han diskutere med andre partier og sånt. "Nei Stoltenberg, detta hakke du no greie på! Sier du imot meg! Har du et parti bak deg!?!!? Javel! Bare angrip du! Du vet nemlig ikke hva jeg er istand til!! Både fysisk og psykisk!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå