Gå til innhold

Diskusjon om hvalkjøtt - Hans Bauge!

Deadringer

Anbefalte innlegg

Denne videoen er så ufattelig festlig at den fortjener en egen tråd!

.

edit:

Tekst til de som trenger det:

Jeg har fulgt med her. Og det er bare pølsevev det Lindberg sier! Altså, hvis noen hadde brutt seg inn hos meg, så ville jeg selfølgelig for pokker ha forsvart min eiendom, om så med juling! Så jeg vil'il'il jeg 'il jeg.. En honør til..til hvalfangeren på at han runjulte de som  prøvde seg på skuta hans. Og EN TING TIL!!  HVAL; HVALKJØTT! DET ER MAT! vet lindberg hva jeg har i denne pakken her?

(noen roper noe i salen i protest) HOLD KJEFT, DETTE HAR IKKE DU NOE GREIE PÅ! Programleder: Sitt ned nå! NEI, altså dette her er fersk hvalkjøtt, DET ER MAT, NOE SOM MAN SKAL SPISE! Og så kommer dyyyyyyrebeskyttelsen og påstår det at man ska beskytte den

(en eller annen gay med rar stemme sier) Du, skal jeg si deg en ting, Står der du står, så skal jeg bare si deg en sak, har du sett deg i speilen noen gang?

JA, JEG SER MEG SELV I SPEILEN HVER ENESTE DAG!!

(gay): Har du

kommet fram til at du aldri noen sinne kunne klare å gi noen

juling som brøt seg inn i ditt hus?

DU HAKKE... DU HAKKE PRØVD SEG, DU HAKKE PRØVD DEG!! DU ER

VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG!! DU VET IKKE HVA JEG ER I STAND

TIL, BÅDE FYSISK OG PSYKISK!!

Endret av -Nyhus-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kødder han bare eller? Hvis ikke burde jo noen for all del innse at han ikke hører hjemme i en debatt. Hysterisk morsomt er det imidlertid uansett.

8252527[/snapback]

Han tuller ikke. Lever seg bare helt sinnsykt inn i diskusjonene. Han har mye smart å si, men sier det som en loff!

Lenke til kommentar
Burde vært tekstet, forstod ingen ting.  :ermm:

8267783[/snapback]

eller ja, jeg har fulgt med her. Og det er bare pølsevev det Lindberg sier! Altså, hvist noen

hadde brutt seg inn hos meg, så ville jeg selfølgelig pokker ha forsvart min eiendom, og så med juling

så jeg vil'il'il jeg 'il jeg. En monør til..til hvalfangeren på at han runjulte de som  prøvde seg på skuta hans

Og EN TING TIL!!  HVAL; HVALKJØTT, DET ER MAT, vet lindberg hva jeg har i denne pakken her?

(noen roper noe i salen i protest) HOLD KJEFT, DETTE HAR IKKE DU NOE GREIE FOR, Programleder: Sitt ned nå! NEI, altså

dette her er fersk hvalkjøtt, DET ER MAT, NOE SOM SKAL SPISEST og so kommer hele forskinelsen å påstå det at man ska beskytte'n

(en eller annen gay med rar stemme sier) Dø skal jeg si til deg en ting, Står der du står, så skal jeg bare si deg en sak, har du sett deg i speilen noen gang?

JA JEG SER MEG SELV I SPEILEN HVER ENESTE DAG!" (gay): Har du komt fram til at du aldri noen sinne kunne klare å gi noen juling som brøt seg inn i ditt hus?

DU HAKKE... DU HAKKE PRØVD SEG, DU HAKKE PRØVD DEG, DU ER VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG, DU VET IKKE HVA JEG ER I STAND TIL, BÅDE FYSISK Å SYKISK

( Mye SKrivefeil men ja ja)

Endret av Ljå
Lenke til kommentar

Bauge var vel egentlig en person som var kjøpt og betalt av TVN/TV2. Programmene til Lønning og Staff hadde for lave seertall, og de måtte ha noe for å øke dem.

Hadde dette vært en politiker som oppførte seg slik i ett program, hadde det vært hysterisk morsomt, men det blir liksom ikke det samme når han har spilt den samme rollen i Lønnings programmer i fem år fra 1992.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...