Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Denne videoen er så ufattelig festlig at den fortjener en egen tråd! . edit: Tekst til de som trenger det: Jeg har fulgt med her. Og det er bare pølsevev det Lindberg sier! Altså, hvis noen hadde brutt seg inn hos meg, så ville jeg selfølgelig for pokker ha forsvart min eiendom, om så med juling! Så jeg vil'il'il jeg 'il jeg.. En honør til..til hvalfangeren på at han runjulte de som prøvde seg på skuta hans. Og EN TING TIL!! HVAL; HVALKJØTT! DET ER MAT! vet lindberg hva jeg har i denne pakken her?(noen roper noe i salen i protest) HOLD KJEFT, DETTE HAR IKKE DU NOE GREIE PÅ! Programleder: Sitt ned nå! NEI, altså dette her er fersk hvalkjøtt, DET ER MAT, NOE SOM MAN SKAL SPISE! Og så kommer dyyyyyyrebeskyttelsen og påstår det at man ska beskytte den (en eller annen gay med rar stemme sier) Du, skal jeg si deg en ting, Står der du står, så skal jeg bare si deg en sak, har du sett deg i speilen noen gang? JA, JEG SER MEG SELV I SPEILEN HVER ENESTE DAG!! (gay): Har du kommet fram til at du aldri noen sinne kunne klare å gi noen juling som brøt seg inn i ditt hus? DU HAKKE... DU HAKKE PRØVD SEG, DU HAKKE PRØVD DEG!! DU ER VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG!! DU VET IKKE HVA JEG ER I STAND TIL, BÅDE FYSISK OG PSYKISK!! Endret 30. mars 2007 av -Nyhus- 1 Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 hehe, hadde likt å se han komme med en kommentar i de utrolige kjedelige Holmgang debattene, hadde liksom vert noe å sett frem til! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Helt klart, han fyren er helt komplett genial. Skulle kommet BANG inn i en samtale på Holmgang eller noe lignende, og kommet med en av sine helst tvilende meldinger. Genial type Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kødder han bare eller? Hvis ikke burde jo noen for all del innse at han ikke hører hjemme i en debatt. Hysterisk morsomt er det imidlertid uansett. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Fy faen, for en genial type. Det virker som han blir pint for hvert ord han sier. Og da han reiser seg opp og skriker, haha, han tar av ^^ Edit: Jevela cp-politiker ass :!: Endret 27. mars 2007 av Sindrelol Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2007 Kødder han bare eller? Hvis ikke burde jo noen for all del innse at han ikke hører hjemme i en debatt. Hysterisk morsomt er det imidlertid uansett. 8252527[/snapback] Han tuller ikke. Lever seg bare helt sinnsykt inn i diskusjonene. Han har mye smart å si, men sier det som en loff! Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Han sku jo ha vært statsminister Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Jeg ser den igjen og igjen jeg. Fyfaen så klassisk! Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Synes denne er mer forståelig. Må nesten se den trådstartern linket til engangtil for og få med med hva han sier... Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Takk, bare genialt. Hadde helt glemt at fyren eksisterte. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hans Bauge er pure ownage Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Burde vært tekstet, forstod ingen ting. Endret 29. mars 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Men om blindeforbundet, synes jeg er bedre. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Burde vært tekstet, forstod ingen ting. 8267783[/snapback] eller ja, jeg har fulgt med her. Og det er bare pølsevev det Lindberg sier! Altså, hvist noenhadde brutt seg inn hos meg, så ville jeg selfølgelig pokker ha forsvart min eiendom, og så med juling så jeg vil'il'il jeg 'il jeg. En monør til..til hvalfangeren på at han runjulte de som prøvde seg på skuta hans Og EN TING TIL!! HVAL; HVALKJØTT, DET ER MAT, vet lindberg hva jeg har i denne pakken her? (noen roper noe i salen i protest) HOLD KJEFT, DETTE HAR IKKE DU NOE GREIE FOR, Programleder: Sitt ned nå! NEI, altså dette her er fersk hvalkjøtt, DET ER MAT, NOE SOM SKAL SPISEST og so kommer hele forskinelsen å påstå det at man ska beskytte'n (en eller annen gay med rar stemme sier) Dø skal jeg si til deg en ting, Står der du står, så skal jeg bare si deg en sak, har du sett deg i speilen noen gang? JA JEG SER MEG SELV I SPEILEN HVER ENESTE DAG!" (gay): Har du komt fram til at du aldri noen sinne kunne klare å gi noen juling som brøt seg inn i ditt hus? DU HAKKE... DU HAKKE PRØVD SEG, DU HAKKE PRØVD DEG, DU ER VELKOMMEN TIL Å PRØVE DEG, DU VET IKKE HVA JEG ER I STAND TIL, BÅDE FYSISK Å SYKISK ( Mye SKrivefeil men ja ja) Endret 29. mars 2007 av Ljå Lenke til kommentar
NikkoDee Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Hvorfor fikk han komme inn på alle di debatene når han bråket slikt da? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Han gir vel flere seertall, egentlig ser jeg på det som mobbing selv om det er litt humoristisk. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Han er politisk engasjert og av og til er poengene hans ganske gode, men det er måten han utrykker seg på som ikke er så bra, men morsomt! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 Bauge var vel egentlig en person som var kjøpt og betalt av TVN/TV2. Programmene til Lønning og Staff hadde for lave seertall, og de måtte ha noe for å øke dem. Hadde dette vært en politiker som oppførte seg slik i ett program, hadde det vært hysterisk morsomt, men det blir liksom ikke det samme når han har spilt den samme rollen i Lønnings programmer i fem år fra 1992. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 30. mars 2007 Del Skrevet 30. mars 2007 (endret) Vi forguder Bauge her omkring, så bra du startet en tråd om han :3 Leif :S Endret 30. mars 2007 av Tronderbart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå