Gå til innhold

Hvor lenge kan man ligge i solen i Norge nå?


Anbefalte innlegg

Har fri i morgen og tenkte å legge meg å sole meg litt i 12-1 tiden hvor solen er på sitt høyeste. Hvor lenge tror dere er passe å ligge i solen uten å bli solbrent? Hvor sterk er solen ute nå i forhold til i solarium?

 

Jeg er ikke veldig brun, men har tatt en del solarium tidligere og har en helt grei farge. Kan greit ligge i 20 minutter i solarium...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke sola som man finner ute i disse dager vil brenne deg sterkt. Selv ikke over lenger tid. Den treffer fortsatt ganske skrått på jordoverflaten her i Norge.

 

Hvor lenge vet jeg ikke, men sola "tar" nok ikke like mye nå som man skulle tro. Man kan jo egentlig kjenne det selv også da, når man begyner å bli litt småstekt er det jo bare å snu seg :)

Lenke til kommentar
Tror ikke sola som man finner ute i disse dager vil brenne deg sterkt. Selv ikke over lenger tid. Den treffer fortsatt ganske skrått på jordoverflaten her i Norge.

 

Hvor lenge vet jeg ikke, men sola "tar" nok ikke like mye nå som man skulle tro. Man kan jo egentlig kjenne det selv også da, når man begyner å bli litt småstekt er det jo bare å snu seg :)

8251321[/snapback]

 

Forigge gang tok jeg faktisk så "mye" som 40 min og følte meg litt småstekt i ansiktet da, men fikk ikke mye farge av dette følte jeg...

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...