Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Skolen er en bondegård!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Læreren er den enslige, litt grisete bonden som har seg med dyra både titt og ofte.

8251341[/snapback]

Hahahaha! Fy faen!

8251365[/snapback]

Hva? :tease:

Nei, men seriøst, ikke skriv at læreren er pedo, gir ikke et bra inntrykk, og du kan sette griller hi hodet på vedkommende når du står/ligger der i garderoben sammen med han/henne, og ingen kan høre dine skrik.

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Selvom lærern har laget oppgaven betyr det ikke nødvendigvis at det er populært at du antyder pedogreier osv

8252241[/snapback]

Det var jo ikke trådstarter som antydet det da :hrm:

Det var Koffert, og jeg skjønner hvorfor han heter akkurat det ;)

Men hva har vel det med saken å gjøre? Uansett, har du noen tips til Penis-Truls ang. denne stilen da? ;)

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar

Haha! Du heter Penis-Hans .. Og trådstarter heter Penis-Truls. Aner jeg en liten connection? *Ehem*

Men hvis dere greier å lese litt nøyere, sa jeg at det ikke var lurt, kunne vekke reaksjoner hos læreren, det være seg at du blir seksuelt misbrukt, eller får nedsatt karakter.

Igjen: Ikke gjør det, det var ment som tøys. Tøys

Endret av Koffert
Lenke til kommentar
Haha! Du heter Penis-Hans .. Og trådstarter heter Penis-Truls. Aner jeg en liten connection? *Ehem*

Men hvis dere greier å lese litt nøyere, sa jeg at det ikke var lurt, kunne vekke reaksjoner hos læreren, det være seg at du blir seksuelt misbrukt, eller får nedsatt karakter.

Igjen: Ikke gjør det, det var ment som tøys. Tøys

8252366[/snapback]

Jada, jeg skjønte det, men Tommy T skjønte ikke verken hvem som var pervo og om det var tull eller ikke :p

Uansett, vi bør vel lempe oss tilbake til temaet ? :D

Edit: Forresten, så ikke det før nå, men det var jeg som tipset Penis-Truls om at dette var en bra side å få hjelp på, for jeg har selv fått bra hjelp ang. en stil en gang, og det var selvfølgelig jeg som tipset han om navnet. Vi blir snart en hel bande av "peniser" her. Penis-banden kommer til å overta hele forumet! :ph34r: Muahaha

Endret av Penis-Hans
Lenke til kommentar
Jepp...men nå må vi komme tilbake til temaet her.

Er det noen som har noen gode metaforer til "Skolen er en bondegård"? Det er meninga at den skal være ganske morsom, så det er bare å komme med mange, rare forslag! :D

8258283[/snapback]

Hjelp da, noen, han er desperat! Dessuten var noen av dere så gode til å hjelpe meg på den nynorsk-stil-tråden, så hvorfor ikke hjelpe Penis-Truls også? Det er ingen vits i å forskjellsbehandle oss heller, når vi har såpass like navn.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...