haj14 Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har nettopp kjøpt meg PS3, og ønsker å bruke blu-raymuligheten den tilbyr. Filmene er dessverre veldig dyre, og jeg kunne derfor tenkt meg å leie noen filmer istedenfor. Har ringt flere videoleiebutikker, men ikke har utleie av blu-ray. Noen som vet om en videosjappe som leier ut blu-ray? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Har nettopp kjøpt meg PS3, og ønsker å bruke blu-raymuligheten den tilbyr. Filmene er dessverre veldig dyre, og jeg kunne derfor tenkt meg å leie noen filmer istedenfor. Har ringt flere videoleiebutikker, men ikke har utleie av blu-ray. Noen som vet om en videosjappe som leier ut blu-ray? 8250774[/snapback] Free Record Shop på Egertorget selger Blu-ray. Om du kan kjøpe fra nettet, så sjekk ut f.eks. Amazon. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Kanskje på Videonova(eller er det det heter?) ? Det ligger en på Majorstua... Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Free Record Shop på Egertorget selger Blu-ray. Om du kan kjøpe fra nettet, så sjekk ut f.eks. Amazon. 8250947[/snapback] Denne quoten er her for at folk skal lære å lese forsteposten. Han sier at han ikke skal kjøpe fordi det er for dyrt. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Free Record Shop på Egertorget selger Blu-ray. Om du kan kjøpe fra nettet, så sjekk ut f.eks. Amazon. 8250947[/snapback] Denne quoten er her for at folk skal lære å lese forsteposten. Han sier at han ikke skal kjøpe fordi det er for dyrt. 8252005[/snapback] Sheesh. Take it easy, man. Jeg kommer med to alternativer for gutten, siden det han er på utkikk etter åpenbart ikke er tilgjengelig - ennå. Om forretninger har begynt å leie ut Blu-ray-filmer, tar de seg nok svært godt betalt (60,- pluss-pluss). Da er f.eks. Amazon et godt alternativ. Spesielt når de i perioder har solgt Blu-ray med 50% avslag (~100,- NOK og oppover). Endret 28. mars 2007 av Synthm Lenke til kommentar
haj14 Skrevet 29. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2007 Takk for svar. Ser ikke ut til at det er mulig å leie blu-ray enda, men en en videoutleiebutikk på Bislett sa de ønsket å starte med det så snart det var mulig (filmene var visst ikke gitt ut på leie-dvd enda). Hvis noen skule Får jeg spilt av filmer kjøpt på amazon.com på europeisk PS3? Er det ikke soneinndeling som på dvd? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen blu-ray er låst til en sone. Det er tre soner i verden. Sånn kjapt inndelt er USA og noen få lang i Asia sone "A", Europa, Afrika og Australia sone "B" og Asia sone "C". Det er kun et fåtall som er delt inn i soner enda, så bare se etter på informasjonen under blu-ray'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå