Laffe Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei, jeg lurte på om noen vet om noen sanger som passer til slåsskamper, holder på med et musikkprosject.. filmen er ferdig, men det eneste jeg trenger er musikk.. så jeg lurte på om noen visste om noen feete sanger som passer? kunne tenke meg en sang som var ganske kjapp.. helst sånna Metal sanger(med feet gitarspilling)/new age musikk(skal gå ganske fort) Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Se om du finner denne: Requim For A Dream Remix (tror det er fra Requem for a Dream ) Endret 27. mars 2007 av Kallileo Lenke til kommentar
plaank Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Megadeth - Duke Nukem Theme Metallica - Metal Militia Metallica - Creeping Death KoRn - Ball Tounge (?) KoRn - Dead Bodies Everywhere Slipknot - Wait And Bleed Panthera - Wait (Respect kanskje noen kjenner den som) Bruker disse som trenings musikk som regel, får frem en ekstra piff Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Soil- Breaking me down gjør susen Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Se om du finner denne:Requim For A Dream Remix (tror det er fra The Lord Of The Rings) 8250783[/snapback] Requem for a Dream er ein film om rusmisbruk frå 2000: IMDb-info Remixen er vel litt meir dramatisk, men tviler på om den ville fungert så bra til slosskamper. Gammal Metullica derimot, gjer nok susen. Endret 27. mars 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Det meste til Pantera burde fungere. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Vet ikke nøyaktig hvilken låt som er helt perfekt, men jeg vet definitivt at det er Mistress som spiller den. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 For å unngå at det dukker opp et uendelig antall med anbefalingstråder om mer eller mindre snevre temaer, har vi opprettet Anbefalingstråden. Benytt dere av den og trådene den linker til isteden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg